.

Beantwoord

Is er een voordelige Prepaid simkaart?

  • 18 April 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Mijn man fietst veel alleen zonder een mobiel te hebben, dus onbereikbaar voor mij, en als er eventueel iets met hem gebeurt. Nu heeft hij een mobiele telefoon gekregen, een emporia Click plus, modelnr. V32-3G, daar moet dan wel een nieuwe simkaart in, incl. pin of pukcode + een telefoonnummer. Is misschien een prepaid-bedrag(je) de beste optie, die blijft altijd geldig mits 1x bellen of sms'n per 6 maanden, heb ik gelezen. Hij zal niet vaak bellen, maar ja, alleen als het echt nodig is. Ik hoor graag wat dit kost en of dit mogelijk is.
Groetjes van Mary Toet
icon

Beste antwoord door Ray 18 April 2017, 14:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat telefoontje moet wel simlock vrij zijn. Anders werkt de simkaart niet.

Prepaid kunt hier bestellen >> https://www.simyo.nl/prepaid

Op deze pagina staat ook alles over de kosten omschreven. Goedkoopste is 5 euro voor aanschaf en dan krijgt u 7,50 euro aan beltegoed. 1x per 6 maanden even bellen of smsen (meer doet u toch niet als ik het zo lees) en u kunt weer een half jaar verder.

Lukt het zo?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mary Toet-Schaap,

Welkom op 't forum :)

Goed dat je even navraagt wat nou de beste optie is voor je man.

Een Prepaid kaart is in dit geval het beste voor hem. Het kost hem niet een maandelijks bedrag als bij een Sim Only. Hij moet, zoals je zelf al wist, eens in de 6 maanden een uitgaand belletje plegen of een sms'je versturen om de simkaart actief te houden. Verder hoef je niet om een bepaalde tijd op te waarderen of iets dergelijks.

Zoals Ray zegt is het handig om zeker te weten of het toestel simlockvrij is. Is dat het geval?

@Ray bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Caspar

Reageer