Skip to main content
Ik kan plotseling niet meer internetten op mijn Smartphone. Is bij Simyo een ondergrens voor het beltegoed (incl bundel)

om  überhaupt te kunnen internetten? Kan het zo gauw niet vinden
Hoi pieter1948, welkom op het Simyo forum :)



De enige beperking die er is om te internetten is dat je beltegoed hebt. Zonder beltegoed kun je niet internetten, bundel of geen bundel. In jouw geval heb je gewoon beltegoed, en zelfs nog meer dan genoeg MB's in je bundel, dus moet je gewoon kunnen internetten 😕

Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je je telefoon eens uit- en aanzet. Kun je me laten weten wat of dit helpt?
Hoi Ernst:



Dank voor je reactie en de tip. Het beestje doet het weer.Viel echter wel samen met een bezoek van de UPC monteur,die kwam voor

draadloos internet  . Wifi instellen. Dat heeft hij ook op mijn Huawei Ascend Y 300 gedaan. Het gekke is,dat daarna zowel via Wifi

als via de provider (mobiel dus) geinternet kan worden.



mvg,



Pieter
Hoi Ernst:



Dank voor je reactie en de tip. Het beestje doet het weer.Viel echter wel samen met een bezoek van de UPC monteur,die kwam voor

draadloos internet  . Wifi instellen. Dat heeft hij ook op mijn Huawei Ascend Y 300 gedaan. Het gekke is,dat daarna zowel via Wifi

als via de provider (mobiel dus) geinternet kan worden.



mvg,



Pieter




Hi Pieter1948,



Misschien heeft ie dan iets veranderd in je instellingen? Maakt ook niet meer uit; het werkt 😃

Reageer