.

Vraag

Internetverbruik voordat mijn databundel actief was, hoe komt dat?

  • 15 May 2023
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Hallo, ik heb een bundel geactiveerd van 2000 mb maar heb vanmorgen kosten gemaakt buiten mijn bundel terwijl er niks van mijn bundel af is, hoe kan dat


4 reacties

Reputatie 7

@Janco Reeds gemaakte buiten-de-bundel-kosten kunnen niet worden verrekend met een nadien aangeschafte bundel. Het is geen betaalmiddel achteraf.

Maar ik had die bundel gekocht vanmorgen en heb daarna internet gebruikt alleen dat is niet verekend met mijn bundel dus ik dacht dat hett van mn bundel afging maar dat gebeurde niet

Reputatie 7

@Janco Alleen indien je nog geen internetbundel had, gaat deze direct in. Indien je al een bundel had en deze wijzigt, gaat deze in per de 1ste van de volgende maand

Zie hier.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Janco,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik heb zojuist je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je internetverbruik hebt net voordat je bundel actief was. Dit komt omdat wij werken met datasessies. Ik zie dat er net een datasessie is gestart voordat je je databundel hebt aangeschaft. Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik wil dan graag met je meekijken wat we aan deze kosten kunnen doen :).

Bedankt voor je hulp @RicoK!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer