Skip to main content
antwoord

Internetten uit, toch kosten, hoe kan dit?

• April 30, 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Ik heb internetten in  Nederland uit staan, toch zie ik sinds anderhalve maand dat er op vele dagen staat dat ik 0 MB het verbruikt, waar 0,01 euro voor wordt gerekend. Dit is mij niet eerder gebeurd en is ook niet de bedoeling. Graag wil ik de gemaakte kosten terug en dat het probleem opgelost word.

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Eve314,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er kosten in rekening worden gebracht terwijl je geen internetverbruik hebt. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb dit voorgelegd aan onze technische afdeling. Zij geven aan dat ze dit aan het uitzoeken zijn en dat de kosten worden vergoed. Je hoeft daar zelf niks voor te doen.

Groetjes,
Seren

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 30, 2025

Hi ​@Eve314,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er kosten in rekening worden gebracht terwijl je geen internetverbruik hebt. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb dit voorgelegd aan onze technische afdeling. Zij geven aan dat ze dit aan het uitzoeken zijn en dat de kosten worden vergoed. Je hoeft daar zelf niks voor te doen.

Groetjes,
Seren