Skip to main content
Deze staat op automatisch verlengen. Vorige bundel tot gisteren. Maar vandaag geen nieuwe bundel. Hoe kan dit ?
Deze staat op automatisch verlengen. Vorige bundel tot gisteren. Maar vandaag geen nieuwe bundel. Hoe kan dit ?



Hoi Margretvb,



Ik zie dat je internetbundel vanaf 8-9 weer loopt. De vorige heeft tot en met 7-9 gelopen. Soms wordt de einddatum niet helemaal juist weergegeven. Daar zijn we mee bezig om dit duidelijker te krijgen. Zo'n "tot" of "tot en met" iets is dat..😕

Onze excuses voor het ongemak. Je hebt in ieder geval niet zonder bundel gezeten.



Stelt dit je een beetje gerust?



Groetjes,

Charlene
Ik vind het niet kunnen dat als je prepaid tegoed op is jullie dan zonder enige waarschuwing het gebruik dan van het beltegoed af boeken! Waar staat prepaid dan voor , dit zou niet mogen koop je daarvoor prepaid?
Ik vind het niet kunnen dat als je prepaid tegoed op is jullie dan zonder enige waarschuwing het gebruik dan van het beltegoed af boeken! Waar staat prepaid dan voor , dit zou niet mogen koop je daarvoor prepaid?



Hoi Teverse,



Welkom op het forum!

Wanneer de mb's op zijn dan wordt het internet verbruik van je beltegoed afgehaald. De reden hiervan is omdat er zonder internetbundel ook gebruik gemaakt kan worden van het internet.
.

waarom word er dan bij een abonnement  wel een melding gemaakt als je mbs op zijn 
.

waarom word er dan bij een abonnement  wel een melding gemaakt als je mbs op zijn 




Hoi teverse,



Hoeveel MBs je nog over hebt van je prepaid internet maandbundel kan je zelf bijhouden via Mijn Simyo 🙂.

Reageer