Skip to main content
Gisteren (8 september)  heb ik de prepaid interntet bundel van mijn dochter verlengd (250 mb).  Vandaag 9 september krijgen we een melding dat ze al op 50 % van haar bundel zit. Ga ik inloggen dan zie ik dat er nog 217 mb over is van de 250 mb wat geldig is tot 7 oktober a.s.  Ik weet dat het wat achter kan lopen, maar die 50% al op lijkt me zeer onwaarschijnlijk. 



Haar telefoon gaat alleen op internet indien er geen wifi beschikbaar is. Aangezien ze op school zit is de telefoon bijna niet gebruikt, en ze heeft al heel lang op deze manier een bundel en gaat daar nooit overheen. Updates staan niet op automatisch, dat doet ze thuis via wifi. 



Is er soms een storing ? 
Hoi Moos68-2, ik heb je topic verplaatst naar het "prepaid" subforum. Zo kunnen ook andere klanten je vraag vinden 🙂



Wat goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb gekeken wat hier nou precies aan de hand was en kwam er erachter dat de 50% melding die je hebt ontvangen van de vorige bundel was! Heel erg verwarrend, want ik had het zelf ook bijna over het hoofd gezien!



Het verbruik van deze maand is nu helemaal up-to-date en je kunt er dus van uit gaan dat ze nog 217 MB over heeft 🙂 Sorry voor de verwarring!
Hallo,



Ik heb sinds 1 september weer 500 mb internet binnen gekregen, ik kreeg alleen binnen 5 dagen(5 sept) al een bericht dat ik mijn bundel al voor 50% heb verbuikt. En 3 dagen later(8 sept) dat mijn bundel verbruikt is. Ik gebruik alleen mijn internet bundel als ik geen wifi heb, dat is in totaal zo'n 1,5 uur per dag. Ook download ik alleen met wifi. Is e misschien een rede waarom mijn bundel al verlopen is want ik betaal nu buiten bundel tarief en ik wil graag weten waarom dit zo is.



Met vriendelijke groet,



Wouter snijder
Hoi Moos68-2, ik heb je topic verplaatst naar het "prepaid" subforum. Zo kunnen ook andere klanten je vraag vinden :)



Wat goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb gekeken wat hier nou precies aan de hand was en kwam er erachter dat de 50% melding die je hebt ontvangen van de vorige bundel was! Heel erg verwarrend, want ik had het zelf ook bijna over het hoofd gezien!



Het verbruik van deze maand is nu helemaal up-to-date en je kunt er dus van uit gaan dat ze nog 217 MB over heeft 🙂 Sorry voor de verwarring!





haha  dank je. Ik had ondertussen bij jullie opgeloste storingen iets gelezen over trage verwerking en dacht al dat het daarmee te maken had. Ze had inderdaad de 50% sms niet eerder ontvangen.  Nogmaals bedankt! ;)
Hallo ik heb in 10 dagen 246 mb opgemaakt vorige maand was het ook al gauw op . Hoe kan dit snap er niks van . Vriendelijk groet cindy
haha  dank je. Ik had ondertussen bij jullie opgeloste storingen iets gelezen over trage verwerking en dacht al dat het daarmee te maken had. Ze had inderdaad de 50% sms niet eerder ontvangen.  Nogmaals bedankt! ;)



Hoi Moos68-2,



Wat fijn dat je die pagina ook al gevonden had 🙂 Zo proberen we je op de hoogte te houden hiervan! Gelukkig heeft ze nu nog genoeg MB's over voor de rest van de maand! Heb je toevallig al onze blog over datagebruik gelezen? Misschien kun je hier nog wat trucjes opdoen, zodat ze niet over haar bundel heen gaat.



Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het forum!
Hallo,



Ik heb sinds 1 september weer 500 mb internet binnen gekregen, ik kreeg alleen binnen 5 dagen(5 sept) al een bericht dat ik mijn bundel al voor 50% heb verbuikt. En 3 dagen later(8 sept) dat mijn bundel verbruikt is. Ik gebruik alleen mijn internet bundel als ik geen wifi heb, dat is in totaal zo'n 1,5 uur per dag. Ook download ik alleen met wifi. Is e misschien een rede waarom mijn bundel al verlopen is want ik betaal nu buiten bundel tarief en ik wil graag weten waarom dit zo is.



Met vriendelijke groet,



Wouter snijder






Hallo ik heb in 10 dagen 246 mb opgemaakt vorige maand was het ook al gauw op . Hoe kan dit snap er niks van . Vriendelijk groet cindy



Hoi wouter snijder en Cin, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat jullie behoorlijk wat data hebben verbruikt, maar niet precies weten waar dit vandaan komt. Zoals jullie zelf hopelijk begrijpen, kan ik hier niet inzien waar je deze MB's aan op zijn gegaan in verband met jullie privacy. Bij Android telefoons kun je standaard bekijken welke Apps er data hebben verbruikt. Dit kun je zien onder instellingen -> "data usage/datagebruik".



Heb je dit niet standaard op je telefoon, adviseer ik jullie om de App "Onavo count" te downloaden (via WiFi uiteraard) 🙂 Hiermee kun je eigenlijk hetzelfde en je dataverbruik goed monitoren!



Ik hoop dat het verbruik hiermee wat inzichtelijker wordt voor jullie 🙂

Reageer