Ik wil een internetbundel voor een maand bestellen,die heb ik vaker,maar krijg de melding Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is.:rolleyes: Wat is dit? Heb genoeg prepaid te goed € 16,82.
Hoe los ik dit op? P.S. dagbundel wil wel.
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels werkt het weer :)
Beste 69appie,
Fijn om te horen dat je probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat je probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
hmm ik mis hier de oplossing. Ik heb hetzelfde probleem namelijk. mvrgroet
Hij doet het weer ... oplossing: kreeg een mail dat mijn bundel was verlopen en nu kon ik wel weer een nieuwe maandbundel activeren. Vertraging in de verwerking denk ik. Eind goed al goed.
Fijn dat je dat even laat horen SebasSGÂ handig voor anderen..
Inderdaad bedankt voor het delen van de oplossing SebasSamsungGalaxy.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.