.

Beantwoord

internetbundel niet verlengd?

  • 1 January 2014
  • 12 reacties
  • 899 Bekeken

Badge
Bij mijn prepaidnr heb ik internetbundel auto verengen aan staan. kijk net en bundel is niet verlengd. Er is ook geen 4 euro afgeboekt. Ik daht dan manueel een bundel te kopen, maar krijg dan een melding dan die bundel niet mogelijk is et dat abo. Het is prepaid dus dat snap ik dan niet.
Is er een storing oid.

gr Natalie

Even een update. Zie net dat de belstatus bijgewerkt is tot 31/12  14 uur dus niet uptodate.
Als ik een bundel van 1 euro probeer te kiezen zegt hij dat er al een bundel actief is.
Zoals ik het dan zie is hij gewoon actief voor de hele maand. Zie straks wel of die 4 euro daarvoor afgeschreven zijn als de belstatus bijgewerkt is.
icon

Beste antwoord door Charlene 2 January 2014, 12:38

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +8
Bij mijn prepaidnr heb ik internetbundel auto verengen aan staan. kijk net en bundel is niet verlengd. Er is ook geen 4 euro afgeboekt. Ik daht dan manueel een bundel te kopen, maar krijg dan een melding dan die bundel niet mogelijk is et dat abo. Het is prepaid dus dat snap ik dan niet.
Is er een storing oid.

gr Natalie

Even een update. Zie net dat de belstatus bijgewerkt is tot 31/12  14 uur dus niet uptodate.
Als ik een bundel van 1 euro probeer te kiezen zegt hij dat er al een bundel actief is.
Zoals ik het dan zie is hij gewoon actief voor de hele maand. Zie straks wel of die 4 euro daarvoor afgeschreven zijn als de belstatus bijgewerkt is.


Hoi Natalie69,

In je update had je zelf al ontdekt wat er aan de hand was 😉 Wat jij zag was nog niet bijgewerkt. Op 1-1-2014 is je maandbundel aan gegaan en afgeschreven, maak je maar geen zorgen. Jij zag je verbruik alleen bijgewerkt tot iets eerder.

Groetjes,
Charlene
Badge
Dank u voor de snelle reactie.
Alles werkt weer als vanouds.

Gr Natalie
Badge +8
Dank u voor de snelle reactie.
Alles werkt weer als vanouds.

Gr Natalie


Ok Natalie69,

fijn om te horen :)

Groetjes, Charlene
Badge
Daar ben ik weer.

op 1 mei wederom geen bundel afgeschreven maar wel al 5 mb buiten de bundel waarvan ik een mail kreeg.  In die mail staat da ik beter een bundel kan activeren maar dat gaat niet. 
Wat is er aan de hand. Heb mijn kind maar ff het advies gegeven niet te intenetten buiten de deur, omdat ik niet op een dikke rekening zt te wachten.
Weet niet of er ondertussen al tegoed is afgeboekt, maar zou het niks meer als normaal vinden als dit verekent wordt.

Mods is er een storing en is de meibundel wel actief of wat speelt er.

gr Natalie
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nathalie69,

In je gegevens zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Er is inderdaad een probleempje met de automatische verlenging van je internetbundel en je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang.

Verder vraag ik me 1 dingetje af; als je elke maand een internetbundel hebt voor de prepaid van je dochter, is een klein Sim only abonnement dan niet veel voordeliger?
Badge
Hoi Ernst.

Toevallig net naar zitten kijken, maar ze belt zo weinig dat zelfs 100 min te veel is. Het is vooral om het internet buiten de deur te doen. Zoals het nu gaat is het voor haar voldoende. Zodra er wat verandert komt er zeker een sim only abo.

Ik begreep dat er een storing is die later recht getrokken wordt. Ondertussen is er wel al behoorlijk wat tegoed in rook opgegaan.
Ga er vanuit dat het goed komt, en het afgeboekte tegoed teruggeboekt wordt of omgezet in beltegoed.

Gr. Natalie
Badge
Hoi Nathalie69,

In je gegevens zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Er is inderdaad een probleempje met de automatische verlenging van je internetbundel en je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang.

Verder vraag ik me 1 dingetje af; als je elke maand een internetbundel hebt voor de prepaid van je dochter, is een klein Sim only abonnement dan niet veel voordeliger?


Het probleem is niet alleen bij de automatische verlengingen, ook bij de handmatige! En ook ik neem iedere maand een handmatige bundel en heb echt geen zin in een sim only. Ik wil alles zelf onder controle houden. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ernst.

Toevallig net naar zitten kijken, maar ze belt zo weinig dat zelfs 100 min te veel is. Het is vooral om het internet buiten de deur te doen. Zoals het nu gaat is het voor haar voldoende. Zodra er wat verandert komt er zeker een sim only abo.

Ik begreep dat er een storing is die later recht getrokken wordt. Ondertussen is er wel al behoorlijk wat tegoed in rook opgegaan.
Ga er vanuit dat het goed komt, en het afgeboekte tegoed teruggeboekt wordt of omgezet in beltegoed.

Gr. Natalie


Hi Natalie69,

Je zult inderdaad tegemoet gekomen worden voor alle kosten die normaal gesproken binnen de bundel zouden vallen.
Misschien kun je wel een bundel van een ander formaat kiezen? Dat dempt de kosten in ieder geval. Of heb je dat al geprobeerd?
Badge
hoi Ernst.

een bundel van 7 euro zou ik wel kunnen activeren, maar wat schiet ze er mee op. Weer 7 euro weg van haar geld, en dat moet daarna weer allemaal rechtgezet worden.
een bundel van 4 gaat niet want die staat al aan. Hij zegt ook dat die niet in het tariefplan past, en een van 1 euro kan ook niet want dan staat er dat er al een bundel actief is. Ik kan maandelijk bundel activeren ook niet uitzetten want die button is verdwenen. Denk dat het nog niet 100% ok is.

Ondertussen is wel alles bijgewerkt tot 5 mei.

G Natalie
Badge
Net een mail gehad van ks.

Moet bundel weer zelf activeren wat ik gedaan heb. Meteen wordt er weer 4 euro afgeschreven. Ik ben ondertussen kwijt wat die storing in euros gekost heeft.
Ik begreep dat dit opgelost wordt.

gr Natalie
Badge
Update.

Alles werkt weer naar behoren en beltegoed is terug gestort.

gr Natalie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Natalie69,

Fijn om te lezen dat het probleem ondertussen is opgelost door mijn collega's van het Backoffice team 😃 Ik zie inderdaad dat je 100 MB bundel weer is geactiveerd en dat je er alweer gebruik van maakt.

In ieder geval sorry van het ongemak dat je hieraan hebt gehad 🙂 Ben je tevreden met de oplossing?

Reageer