.

Beantwoord

Internetbundel en toch datakosten apart betalen?

  • 11 November 2012
  • 4 reacties
  • 495 Bekeken

Ik heb het volgende probleem:

Ik had een maandbundel en automatisch verlengen stond aan. Op de dag dat de bundel automatisch werd verlengd  (27 okt) is er € 3,83 extra van mijn tegoed afgeschreven aan datakosten. Hoe kan dat nou? De nieuwe bundel moet toch naadloos aansluiten op de oude maandbundel?
Ik wil graag dat die € 3,83 weer worden bijgeschreven.

Ik heb de optie automatisch verlengen nu uitgezet, want ik heb er geen vertrouwen meer in.
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2012, 11:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Gerdien2000,

Ik heb je aansluiting bekeken en gecontroleerd waarom je internet bundel niet automatisch hebt verlengd. Volgens onze gegevens heb je automatisch opwaarderen op 18/10 uit gezet. Hierdoor is de internet bundel ook niet automatisch verlengd. Wil je weer gebruik maken van het automatisch opwaarderen en/of automatisch activeren van je internet bundel, zet dan eerst de optie 'automatisch opwaarderen' aan.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Gerdien2000,

Ik heb je aansluiting bekeken en gecontroleerd waarom je internet bundel niet automatisch hebt verlengd. Volgens onze gegevens heb je automatisch opwaarderen op 18/10 uit gezet. Hierdoor is de internet bundel ook niet automatisch verlengd. Wil je weer gebruik maken van het automatisch opwaarderen en/of automatisch activeren van je internet bundel, zet dan eerst de optie 'automatisch opwaarderen' aan.

Groetjes,

Alex


Een paar dagen na 18 okt had ik het weer aangezet, dat zou je ook moeten kunnen zien.
Het is zeker weten automatisch verlengd, ik heb niet op 27 okt op de dag zelf een nieuwe bundel gekocht. Dat zouden jullie moeten kunnen zien.

Leuk geprobeerd, andere lezers zullen denken dat ik het bij het verkeerd eind heb zo. Terwijl er wel degelijk bij jullie iets is fout gegaan.
Ik stap binnenkort over naar een andere provider met een goede klantenservice.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gerdien2000,

Het klopt dat er op dat er op 27/10 geen nieuwe bundel is aangeschaft. Ik zie helaas niet terug dat het automatisch opwaarderen is aangezet. Ook zie ik niet terug dat het automatisch activeren van de internet bundel daarna ook weer is aan gezet. Jammer dat je er zo over denkt.

Groetjes,

Alex
Als ik op 27 okt een nieuwe maandbundel heb zonder dat ik er een heb aangeschaft op die dag, dan moet het wel automatisch gegaan zijn, he?
Bedankt voor het bijschrijven van mijn tegoed.

Reageer