.

Beantwoord

Internetbundel aanzetten lukt niet

  • 18 March 2014
  • 5 reacties
  • 521 Bekeken

ik heb geld gestort, mijn internet is afgelopen maar kan hem nu niet meer verlengen hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Kim 19 March 2014, 09:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi Droopy, welkom op het forum! :)

Wat raar dat het niet mogelijk is om je internetbundel weer aan te zetten, ik zie zo 1,2,3 geen problemen op je aansluiting, waardoor dit zou komen.

Waar ik alleen wel benieuwd naar ben, is wanneer je je internetbundel hebt proberen aan te zetten, was dat de 17e of 18e? Als je het namelijk de 17e hebt geprobeerd, dan kan het kloppen dat het niet lukte, omdat je internetbundel namelijk t/m de 17e liep :)

Lukte het nou de 18e niet, dan ben ik benieuwd of je een bepaalde foutmelding kreeg (en nog steeds krijgt) als je 'm probeert aan te zetten of wat lukt er precies niet?

Ik hoor het graag van je! 🙂
de 17e was die afgelopen, de 18e probeerde ik meerdere malen te upgraden en dat lukte niet wel slurpte simyo btg van mijn tegoed, zonet nog eens geprobeerd de 19e en nu lukt het wel weer, vreemde zaak :s
Al 4 dagen geen internet via 3G en probleem is door simyo nog steeds niet opgelost.
Al 4 dagen geen internet via 3G en probleem is door simyo nog steeds niet opgelost.

De IT afdeling aldaar mag idd wat beter zijn werk doen.
Zo heb ik binnenshuis met regelmaat geen ontvangst en met elke andere provider wel, krijg je van simyo te horen dat de ontvangst buiten wel goed moet zijn en dat klopt maar zou binnen ook goed moeten zijn, ik zit hier pas bij simyo maar door diverse problemen zit eraan te denken maar weer over te stappen, ik moet tenslotte van mijn verbinding op aan te kunnen en 24/7 bereikbaar zijn.
Reputatie 2
Badge +6
de 17e was die afgelopen, de 18e probeerde ik meerdere malen te upgraden en dat lukte niet wel slurpte simyo btg van mijn tegoed, zonet nog eens geprobeerd de 19e en nu lukt het wel weer, vreemde zaak :s

Fijn dat het weer werkt! Wel vreemd dat je pas op de 19e de bundel aan kon zetten. Je bundel liep namelijk tot de 17e, dus de 18e had je de wijziging al moeten kunnen maken...

Al 4 dagen geen internet via 3G en probleem is door simyo nog steeds niet opgelost.

Als eerst wil je graag welkom heten op het forum :)

Ik zie dat er bij jou een probleem in je toestel zit en niet in het netwerk. Je hebt vandaag een medewerker gesproken die je heeft aangeraden je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Internet werkt wel goed als je de simkaart in een andere telefoon plaatst heb ik begrepen. Wil je laten weten of het resetten van je telefoon heeft geholpen?

De IT afdeling aldaar mag idd wat beter zijn werk doen.
Zo heb ik binnenshuis met regelmaat geen ontvangst en met elke andere provider wel, krijg je van simyo te horen dat de ontvangst buiten wel goed moet zijn en dat klopt maar zou binnen ook goed moeten zijn, ik zit hier pas bij simyo maar door diverse problemen zit eraan te denken maar weer over te stappen, ik moet tenslotte van mijn verbinding op aan te kunnen en 24/7 bereikbaar zijn.


Het is natuurlijk erg vervelend dat je op je huisadres minder goed bereikbaar bent. Ik vraag me wel af wat je precies bedoelt met 'De IT-afdeling aldaar mag idd wat beter zijn werk doen'? Onze IT-afdeling kan namelijk niets veranderen aan het netwerk van KPN. Er is al onderzoek gedaan naar het netwerk op jouw huisadres. Wat er is aangegeven is dat als je de instellingen van je telefoon op 2G zou zetten, je dan wel goed bereik zou moeten hebben. Zou je willen aangeven of dat ook zo is?

Ik ben erg benieuwd naar jullie terugkoppeling 🙂

Reageer