Kan iemand mij vertellen waarom, als er bij mijn internetbundel tot en met 24 oktober staat, ik vandaag (25 oktober) nog steeds niet de mogelijkheid heb om mijn budel te verlengen en ik vandaag nog veel te veel betaal, omdat ik de afgelopen maand buiten mijn bundel gebruik heb gemaakt van het imobiele internet? Ik heb net automatisch verlengen aangezet, maar dat doet hij ook nog niet.Â
Bladzijde 1 / 1
Beste bunbury,
Uit onze gegevens blijkt dat de internet maandbundel liep tot 25-10. Dit is de reden dat je op 24-10 nog geen nieuwe maandbundel kon aanschaffen. Dit is inmiddels weer mogelijk. Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat de internet maandbundel liep tot 25-10. Dit is de reden dat je op 24-10 nog geen nieuwe maandbundel kon aanschaffen. Dit is inmiddels weer mogelijk. Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.