Goedemiddag,
Ik heb 500 mb internet gekocht maar als ik nu geen wifi heb en ik wil internetten dan doet die het niet.
Hoe kan dat?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb gisteren voor het eerst mb gekocht. Vervolgens alle instellingen goed gezet, eindeloos zitten proberen en zitten zoeken wat er fout was.
Volgens een medewerker van Simyo die ik uiteindelijk heb gebeld zou er een storing zijn bij prepaid internet voor klanten die voor de eerste keer mb activeren.
Hij had geen idee hoelang dit gaat duren.
Als je al vaker mb's hebt gekocht met deze simkaart gaat het verhaal niet op.
Volgens een medewerker van Simyo die ik uiteindelijk heb gebeld zou er een storing zijn bij prepaid internet voor klanten die voor de eerste keer mb activeren.
Hij had geen idee hoelang dit gaat duren.
Als je al vaker mb's hebt gekocht met deze simkaart gaat het verhaal niet op.
Hoi Marit17,
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je internet niet werkt. :(
Zonnetje123 heeft je goed op weg geholpen zie ik, want het klopt wat zij zegt. Op dit moment ondervinden wij een storing waardoor Prepaid klanten niet kunnen internetten bij het (voor het eerst) aanzetten van deze optie. Gelukkig hebben wij hier inmiddels een goede oplossing voor kunnen vinden.
Ik heb mijn collega van de technische afdeling gevraagd om naar je aansluiting te kijken. Je kunt ervan uitgaan dat dit probleem binnen 24 uur wordt verholpen.
@ Zonnetje123, bedankt voor het meedenken! Ik zie dat mijn collega Samantha je hier inmiddels mee heeft geholpen.
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je internet niet werkt. :(
Zonnetje123 heeft je goed op weg geholpen zie ik, want het klopt wat zij zegt. Op dit moment ondervinden wij een storing waardoor Prepaid klanten niet kunnen internetten bij het (voor het eerst) aanzetten van deze optie. Gelukkig hebben wij hier inmiddels een goede oplossing voor kunnen vinden.
Ik heb mijn collega van de technische afdeling gevraagd om naar je aansluiting te kijken. Je kunt ervan uitgaan dat dit probleem binnen 24 uur wordt verholpen.
@ Zonnetje123, bedankt voor het meedenken! Ik zie dat mijn collega Samantha je hier inmiddels mee heeft geholpen.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.