Skip to main content
Hallo,



Voor mijn dochter heb ik prepaid omgezet naar simonly. Ze heeft een Huawei Ascend Y300, waarbij ze het alleen gebruikmaakt van WiFi. Bij de aanschaf van de prepaidkaart heb ik de optie 'Internet' dan ook uitgezet.



Nu las ik ergens dat jullie bij overstappen dit weer standaard op 'Aan' zetten en dat ik het dan weer 'Uit' moet zetten om kosten te voorkomen.



Ik heb nu sterk de indruk dat ik dat pas kan doen NAdat jullie de overgang geeffectueerd hebben en niet al meteen. Hoe ga ik voorkomen dat ik alsnog met ongewenste, onverwachte kosten opgezadeld wordt?



AJ
Overgang was al geregeld (11 uur na aanvraag!), telefoon stond uit en ik heb internet optie dus uit kunnen zetten voordat de telefoon weer aangaat, maargoed, toch een vervelende die voor ongewenst gebruik, kosten en dus discussie had kunnen zorgen.

Puntje van aandacht?
Hoi Achjee, welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je je zulke zorgen hebt gemaakt. Gelukkig is alles goed gegaan :)



Wanneer je zo'n overstap maakt van prepaid naar Sim only, wordt eigenlijk die hele aansluiting veranderd. Alle instellingen komen te staan alsof het een compleet nieuwe bestelling was. Helaas is het technisch niet mogelijk om de instellingen op Mijn Simyo hetzelfde te laten, aangezien je dochter nu ook een hele nieuwe Mijn Simyo heeft.

Reageer