Sinds wanneer is het zo bij Simyo dat als je een nieuwe simkaart bestelt, je standaard Internet e.d. aan hebt staan. Je hebt je kaart nog geen 1 dag binnen of je staat al 4 euro in het rood. Erg slechte service van Simyo. In het begin toen ik privé ook een nummer kocht bij jullie, stonden dit soort zaken standaard uit. Ik zeg: TIP - zet dat standaard uit.
Men bestelt niet voor niets een simyo kaart only - dus zonder abonnement.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum ATTiCC,
Deze optie staat al geruime tijd standaard aan. Dit hebben we gedaan, omdat de behoefte om gebruik te kunnen maken van internet erg toe is genomen. Daarom attenderen we nieuwe klanten er in de brief ook op dat de optie standaard aan staat.
Groetjes,
Alex
Deze optie staat al geruime tijd standaard aan. Dit hebben we gedaan, omdat de behoefte om gebruik te kunnen maken van internet erg toe is genomen. Daarom attenderen we nieuwe klanten er in de brief ook op dat de optie standaard aan staat.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.