.

Beantwoord

internet mndbundel niet om te zetten + internetoptie niet aan na nieuw tarief

  • 23 August 2013
  • 5 reacties
  • 530 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 24 reacties
Ik heb nog de €10,= maandbundel waar van vandaag de laatste dag was.
Ik wilde dit wel graag omzetten naar de €7,= maandbundel en ik had begrepen dat je daar voor automatisch verlengen uit moet zetten. Zo gezegd zo gedaan, maar na het uitzetten van de verlenging kom ik nergens een optie tegen om de maandbundel aan te passen. Ik kan het alleen opnieuw automatisch verlengen met de €10,= maandbundel.
Nouja, ik zal morgen nog eens opnieuw kijken in Mijn Simyo.

Ik dacht na bovenstaande: nouja, laat ik dan maar mijn beltariefplan aanpassen zoals ik al op het forum las van de 10 cent starttarief + 10 cent per minuut en afronding per seconde naar geen starttarief + 10 cent per minuut op seconde afgerond + minimaal 1 minuut. Dit lijkt prima te zijn gegaan.
Na de aanpassing van het beltariefplan zie ik echter ineens helemaal geen onderdeel internet op de mobiel meer staan en kan ik dus überhaupt niet meer volgen welke bundel ik heb en hoe ik de internetbundel kan aanpassen...
icon

Beste antwoord door Charlene 26 August 2013, 14:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Ik heb nog de €10,= maandbundel waar van vandaag de laatste dag was.
Ik wilde dit wel graag omzetten naar de €7,= maandbundel en ik had begrepen dat je daar voor automatisch verlengen uit moet zetten. Zo gezegd zo gedaan, maar na het uitzetten van de verlenging kom ik nergens een optie tegen om de maandbundel aan te passen. Ik kan het alleen opnieuw automatisch verlengen met de €10,= maandbundel.
Nouja, ik zal morgen nog eens opnieuw kijken in Mijn Simyo.

Ik dacht na bovenstaande: nouja, laat ik dan maar mijn beltariefplan aanpassen zoals ik al op het forum las van de 10 cent starttarief + 10 cent per minuut en afronding per seconde naar geen starttarief + 10 cent per minuut op seconde afgerond + minimaal 1 minuut. Dit lijkt prima te zijn gegaan.
Na de aanpassing van het beltariefplan zie ik echter ineens helemaal geen onderdeel internet op de mobiel meer staan en kan ik dus überhaupt niet meer volgen welke bundel ik heb en hoe ik de internetbundel kan aanpassen...


Hoi Joen,

Ik zie dat je ook op Twitter bent geweest met je vraag en dat het je inmiddels gelukt is. Wat was het nu? In- en uitloggen misschien?
ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Vermoedelijk liep de oude bundel nog een dag langer door dan dat ik dacht, want ik kreeg afgelopen zondagnacht  25-08-2013 (dus de nacht van vrijdag op zondag) om stipt 00:00 uur een e-mail dat mijn internetbundel verlopen was. Direct daarna waren de nieuwe internetbundels beschikbaar om te kiezen en kon ik die ook direct weer automatisch verlengen.

Dus misschien een tip voor de beheerders van het mijn Simyo systeem: zorg er voor dat ook al is automatische verlenging van een bundel stop gezet dat die bundel dan nog wel zichtbaar blijft op de Mijn Simyo overzichtspagina als je een beltarief wijziging doet (want toen ging het mis met de weergave).

En direct alvast een aansluitende nieuwe bundel voor automatisch verlengen kunnen kiezen terwijl je oude bundel nog loopt zou wel handig zijn. 🙂
Badge +8
Vermoedelijk liep de oude bundel nog een dag langer door dan dat ik dacht, want ik kreeg afgelopen zondagnacht  25-08-2013 (dus de nacht van vrijdag op zondag) om stipt 00:00 uur een e-mail dat mijn internetbundel verlopen was. Direct daarna waren de nieuwe internetbundels beschikbaar om te kiezen en kon ik die ook direct weer automatisch verlengen.

Dus misschien een tip voor de beheerders van het mijn Simyo systeem: zorg er voor dat ook al is automatische verlenging van een bundel stop gezet dat die bundel dan nog wel zichtbaar blijft op de Mijn Simyo overzichtspagina als je een beltarief wijziging doet (want toen ging het mis met de weergave).

En direct alvast een aansluitende nieuwe bundel voor automatisch verlengen kunnen kiezen terwijl je oude bundel nog loopt zou wel handig zijn. :)


Hoi Joen,

Dan is het dat geweest 😞 Zat je in ieder geval niet zonder bundel.
Ik ga je suggesties hier doorgeven. Ik weet natuurlijk niet wat daarvan technisch ook mogelijk te maken is, maar het is altijd fijn als er wordt mee gedacht. Dat soort lijntjes zijn heel kort bij Simyo. Wees dus welkom met andere vragen en suggesties op dit forum.
Leuk dat we je ook kunnen zien nu 🆒

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Ik zat over de 200MB van mijn bundel heen en dus kon ik niet zonder extra kosten meer gaan gebruiken. :-P
Dat veroorzaakte mede de ongerustheid. ;-)

Ik heb wel eens intern contact gehad meteen ex-collega van jullie aangezien ik bij een onderdeel van jullie moederbedrijf werk. ;-)
Ging toen over een onbeiligde testsite van WebToGo en het gesprek was wel via jullie twitter account begonnen.

Omdat ik zo enthousiast ben over Simyo en technisch inzicht heb deel ik graag mijn ideeën en verbetersuggesties met jullie. Ook al is het misschien niet dagelijks (gelukkig ook maar misschien). :-P

WebToGo zie ik nu trouwens nergens meer terug. Uitgefaseerd?
Badge +6
Ik zat over de 200MB van mijn bundel heen en dus kon ik niet zonder extra kosten meer gaan gebruiken. :-P
Dat veroorzaakte mede de ongerustheid. ;-)

Ik heb wel eens intern contact gehad meteen ex-collega van jullie aangezien ik bij een onderdeel van jullie moederbedrijf werk. ;-)
Ging toen over een onbeiligde testsite van WebToGo en het gesprek was wel via jullie twitter account begonnen.

Omdat ik zo enthousiast ben over Simyo en technisch inzicht heb deel ik graag mijn ideeën en verbetersuggesties met jullie. Ook al is het misschien niet dagelijks (gelukkig ook maar misschien). :-P

WebToGo zie ik nu trouwens nergens meer terug. Uitgefaseerd?


Hoi Joen,

Simyo staat altijd openen voor ideeën en suggesties 🙂. Web2go bieden wij niet meer aan de klanten die het nog hebben kunnen daar wel gebruik van maken.

Reageer