Skip to main content
Er zijn nieuwe bundels geintroduceerd, 100MB internet voor €4. Prachtig, daar zat ik dus op te wachten, een kleine bundel omdat het gebruik toch niet zo hoog is.

De website meldt dat het om een maandbundel gaat. Ik ga er dan van uit dat zo'n bundel ook een maand te gebruiken is, dus 30 of 31 dagen. Maar als ik direct na het activeren van de bundel kijk in mijn overzicht, dan is de bundel 28 dagen, 14 uur en 50 minuten geldig? Hoe is dit mogelijk? En hoe krijg ik de volledige maand waar ik voor betaald heb?
Er zijn nieuwe bundels geintroduceerd, 100MB internet voor €4. Prachtig, daar zat ik dus op te wachten, een kleine bundel omdat het gebruik toch niet zo hoog is.

De website meldt dat het om een maandbundel gaat. Ik ga er dan van uit dat zo'n bundel ook een maand te gebruiken is, dus 30 of 31 dagen. Maar als ik direct na het activeren van de bundel kijk in mijn overzicht, dan is de bundel 28 dagen, 14 uur en 50 minuten geldig? Hoe is dit mogelijk? En hoe krijg ik de volledige maand waar ik voor betaald heb?




Hoi johan1977,



Een prepaid Internet maandbundel is inderdaad 30 dagen geldig. Dat betekent dat wanneer je hem op de 31ste hebt aangeschaft, hij tot en met de 29ste september moet lopen. Dan wordt de einddatum bij jou dus niet goed weergegeven. Hier in het systeem zie ik het wel goed staan. Ik kan je dus verzekeren dat je pas op 30-9 een nieuwe bundel hoeft aan te klikken.



Groetjes,

Charlene
Dank je wel voor het antwoord Charlene!



Het is alleen wel verwarrend om een andere datum in het overzicht te zien. Nu staat er zelfs dat de bundel tot en met 28 september 23:59 geldig is. Is dit dan een bug in het systeem?
Hoi johan1977,



Dat er nu 28 september 23.59 staat kan te maken hebben dat er gisteren een een aantal updates op Mijn Simyo 'live' zijn gegaan.

Gelukkig maakt die ene seconde niet veel uit, maar apart is het wel.



Ik heb dit in ieder geval doorgegeven aan onze IT afdeling. Dan zijn ze er van op de hoogte.
Hoi johan1977,



Ik heb intussen terugkoppeling ontvangen van de technische dienst. Helaas is dit niet direct oplosbaar. Het is echter wel doorgegeven zodat we dit probleem definitief kunnen verhelpen. De bundel is wel degelijk geldig t/m 29-09 23:59 en je kunt op 30-09-2013 een nieuwe bundel kopen.



Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex
Hoi johan1977, Ik heb intussen terugkoppeling ontvangen van de technische dienst. Helaas is dit niet direct oplosbaar. Het is echter wel doorgegeven zodat we dit probleem definitief kunnen verhelpen. De bundel is wel degelijk geldig t/m 29-09 23:59 en je kunt op 30-09-2013 een nieuwe bundel kopen. Excuses voor de verwarring. Groetjes, Alex




Dank je wel Alex! Blij ook om te zien dat het opgelost gaat worden, ook al duurt het dan nog even.
Dank je wel Alex! Blij ook om te zien dat het opgelost gaat worden, ook al duurt het dan nog even.



Hoi Johan1977,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer