.

Beantwoord

Internet gebruik


Badge
Hoe is het mogelijk dat er voor 40 mb internet buiten je bundel 27.40 berekent wordt terwijl ik normaliteit altijd maar de helft van mijn gebruik verbruikt a sociaal van simyo
icon

Beste antwoord door Ernst 17 June 2014, 16:40

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge
Met klanten service al 2 maanden contact gehad en vervolgens na 2 maanden geld van mij giro ingehouden!!!
Badge
Tevens zonder overleg 20€ van mijn Beltegoed ingehouden?????
Badge
Ik weet niet of ik nog klant blijft bij simyo
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Piet0906,

Het lijkt me dat je het over 2 verschillende onderwerpen hebt.
Ik zal proberen zo goed mogelijk uitleg te geven.
Je eerste vraag gaat over buiten bundel MB verbruik. Wanneer is dat geweest? In je verbruiksgeschiedenis (welke je zelf ook kunt nakijken op Mijn Simyo) zie ik dat je laatste prepaid databundel die je had op 31 maart 2014 verbruikt was. Er is toen ruim €27 aan data verbruikt waardoor je beltegoed onder de €0 terecht is gekomen. Daar is €6,78 voor gecompenseerd.

Ook ben je per mail ingelicht over het feit dat je tweemaal je beltegoed met €10 opgewaardeerd hebt terwijl dat niet van je rekening is geïncasseerd maar wel bij je beltegoed is opgeteld.
Dat hebben we begin deze maand als nog geïncasseerd, maar deze betalingen heb je gestorneerd. Die €20 beltegoed is dus weer in mindering gebracht.

Ik erken dat het misschien niet allemaal even duidelijk gecommuniceerd is, maar dit is zoals het is.
Dit is ook via e-mail al uitgelegd, maar wellicht is het nu iets duidelijker.
Badge
Ik heeft u een bericht gestuurd m.b.t mijn visie omtrent de communicatie met SImyo wat nu al 3 maanden duurt echter Fatima heeft wat duidelijkheid geschapen (prima)maar ik vind echter als SImyo een stukje zelf reflectie heeft ontbreekt er een heleboel in de communicatie en bejegening zeer onprofessioneel ik reageer uit principe want ik heb hier al zoveel energie ingestoken dat ver de 20€ overschrijd ,ik heb tevens een nieuw klachtformulier verzonden wat niet voor deze site bestemd is, ik wacht deze af en op een correcte oplossing
Badge +8
Hoi Piet0906,

Je hebt met een aantal verschillende dingen te maken gehad. Ik hoop dat Ernst en Fatima dat nu goed hebben kunnen uitleggen, want we vinden het juist erg belangrijk dat de dingen duidelijk zijn. We werken er dagelijks aan om de communicatie zo helder en duidelijk mogelijk te maken. Excuses dat je dit zo anders ervaart.
Uiteraard zul je een reactie krijgen op je klacht. We willen je hier op het forum ook altijd helpen 🙂

Groetjes,
Charlene
Badge
Dit klinkt beter nu nog een coulante oplossing
Reputatie 5
Badge +11
Dit klinkt beter nu nog een coulante oplossing

Hoi Piet0906,

Je laatste email die je hebt gestuurd, met je klacht, is doorgezet naar onze Backoffice afdeling. Zij zullen jouw geval opnieuw beoordelen en beslissen of en zo ja, hoe je tegemoet gekomen wordt.
Badge
Ik wacht af ,super als men voor kritiek openstaat!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Piet0906,

Ik verwacht dat het vandaag zal worden opgepakt door onze backoffice afdeling 🙂 Graag hoor ik van je wat er voor een oplossing is gekomen.
Badge
Vandaag door Fatima gebeld van klantenservice, prima oplossing geboden super en weer een tevreden klant er bij!!! Goed dat SImyo toch goed blijft communiceren ook als er iets is fout gegaan ga zo door.hier kunnen veel andere providers wat van leren.
Badge
Probleem is opgelost na tevredenheid
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Piet0906,

Wat fijn dat je het eens bent met de oplossing 🙂 Het is misschien nog een idee voor je om eens een kijkje te nemen op deze pagina. Hier geeft Simyo tips over dataverbruik en hoe je dit beter in de gaten kunt houden. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Reageer