Skip to main content
Beste lezers,



Als nieuwe Simyo prepaid klant meteen wat doms gedaan: de verkeerde (kleine) maandbundel voor internet aangezet.

Omdat ik ook een nieuwe telefoon heb is van de 100MB meer dan de helft na 1 dag al op, alleen al door het instellen van het toestel en installeren van de gewenste apps. Ik zag net te laat dat ik de verkeerde bundel te pakken had, maar nam aan dat ik de grotere bundel daarna wel kon kopen. 

Mooi niet dus ... dat wordt blijkbaar een duur eerste maandje :(



Waar ik ben is geen wifi signaal, en omdat ik Ubuntu gebruik kan ik ook niet even een hotspot maken van mijn laptop. En om nu de hele maand internet buiten de bundel te gebruiken ....



Heb ik wellicht een mogelijkheid om meer internet in te kopen over het hoofd gezien? Kan ik bijvoorbeeld, als de 100MB helemaal op is, gewoon alsnog een andere bundel kopen of is het verplicht wachten tot de maand voorbij is?



In dat laatste geval: ik heb een dual sim toestel, tips voor een provider met interessante internetbundels welkom :) 



Dank alvast voor de antwoorden!
Hoi Asante,



Helaas is het toch echt zo dat je de maand moet uitzingen als je databundel op is. Mocht je structureel willen internetten is het niet alleen makkelijker en sneller, maar ook goedkoper als je overstapt naar Sim Only.



Overigens hoor ik om me heen geluiden dat je met Ubuntu wel een hotspot kunt creëren, dus misschien kun je iemand vinden die je daarmee kan helpen?

Reageer