.

Beantwoord

Internet bundel, na een halve maand op, wat nu?

  • 24 June 2014
  • 2 reacties
  • 631 Bekeken

Na een halve maand ben ik vandaag door mijn internet bundel van 100mb heen gegaan.

Is het mogelijk deze of een andere bundel te activeren?
Of ben ik nog een halve maand toegewezen aan het 1 euro per MB tarief buiten de bundel (prepaid)?

Ik zie trouwens bij Sim Only dat dit 15 cent per mb is buiten de bundel wat toch wel een erg groot verschil is maar dat terzijde.

Groet,
Edwin
icon

Beste antwoord door Scotsman 24 June 2014, 23:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas kan je pas een nieuwe bundel aanschaffen na afloop van de 30 dagen dat je huidige maandbundel geldt. Dat kan dan weer een maandbundel zijn, of een dagbundel. Tussentijds een bundel erbij nemen omdat de eerste inmiddels verbruikt is kan niet. Je zit dus nog even vast aan het standaardtarief van € 0,10 per 100 KB. Het klopt dat de tarieven bij een sim-only abonnement aanzienlijk gunstiger zijn. Ook is de internetsnelheid hoger.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Edwin,

Zoals Scotsman al aangeeft is het helaas niet mogelijk om MB's bij te kopen. Prepaid is op alle vlakken duurder dan Sim-only. Voor bijvoorbeeld een belminuut betaal je ook ongeveer 4-5x zoveel dan bij een Sim-only bundel. Misschien is het slim om over te stappen naar een Sim-only. Als je nu bijvoorbeeld overstapt en een internetbundel kiest, krijg je voor de rest van de maand weer MB's.

Hier kun je nog tips vinden om het verbruik volgende maand beter in de gaten te houden en wat meer te beperken. Zo loop je ook niet tegen onverwachte kosten aan.

Ik hoop dat je er iets mee kunt 🙂

Reageer