.

Beantwoord

Internet buitenland met prepaid, kan dat?

  • 15 December 2014
  • 3 reacties
  • 517 Bekeken

Hoi, aanstaande vrijdag ga ik naar het buitenland en ik wil graag internetten/imessagen en whatsappen.
Ik heb een iPhone 4S, prepaid abonnement, en kan "Internet buitenland aan" niet vinden in "mijn Simyo". Hen wel bellen in het buitenland aangezet.
Hoe doe ik dat?
dank je, groet, D
icon

Beste antwoord door Ali 16 December 2014, 09:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

"Het klopt dat je met prepaid geen gebruik kunt maken van internet in het buitenland Ik heb op Mijn Simyo gelijk even gekeken hoe er hierover gecommuniceerd wordt, en tja... Daar is eigenlijk geen sprake van. Het staat dan wel in de Veelgestelde Vragen, maar naar mijn mening had het ook wel bij de bundels mogen staan en/of bij de optie 'internet op je mobiel/MMS'.

Overleg hierover heeft opgeleverd dat dát nu ook gaat gebeuren"

Einde citaat
Dat stond als antwoord in een bericht van iemand met een Lumnia 925 van januari, ja, januari van dit jaar.

Wat is "nu"?, en Hoe kan ik dan wel internetten in het btl?
groet, D
Reputatie 7
Badge +9
De enige manier om in jouw geval te internetten in het buitenland is via een Wifi hotspot. Een ander alternatief is ter plekke een prepaid simkaartje te kopen met een hoeveelheid minuten/sms en MBs erop. Maar dit zijn natuurlijk niet de antwoorden die je wilt horen....:(
Reputatie 3
Badge +7
Hoi djoeks,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Je maakt gebruik van een Simyo prepaid. Bij een prepaid aansluiting is het niet mogelijk om in het buitenland gebruik te maken van mobiel internet.

In het buitenland kan je wel bellen en gebeld als je de optie 'bellen in/naar het buitenland' hebt ingeschakeld. De tarieven voor in het buitenland kan je hier vinden.

Het 'nu' waar je naar verwijst gaat om de plek waar het antwoord gevonden kan worden. Eerst stond het bij de Veelgestelde Vragen en later is het verplaatst naar plek waar het antwoord makkelijker gevonden kan worden.

Verder zou je de tip van Scotsman kunnen opvolgen over de Wifi hotspots.

Is je vraag hiermee beantwoord?

@Scotsman, bedankt voor het meedenken.

Reageer