.

Beantwoord

Internet buiten mijn dagbundel gerekend?

  • 30 May 2014
  • 9 reacties
  • 363 Bekeken

Badge
Ik heb eergisteravond een internetbundel va n € 1,-geactiveerd en gisteravond weer een. Mijn tegoed van ong. 20,- is verdwenen en er staat nu nog ong € 2,31 op. Hoe kan dart??? Ik zit in Ameland maar wil het wel even uitgezocht hebben.

Groet,
Marianne
icon

Beste antwoord door Ernst 4 June 2014, 14:59

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je hier niet via Mijn Simyo of de Simyo app achter komen? Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat je meer dan de 20MB die in je dagbundel zit hebt verbruikt, en dat je vanaf dat moment het standaard tarief van € 0,10 per 100 KB bent gaan betalen.
Badge
Nee dat is onmogelijk, gebruik altijd Wifi en heb onderweg maar een paar keer internet gebruikt. Ik heb ook geen bericht gehad dat mijn 1e internetbundel was afgelopen, anders wel altijd. Zoek het anders thuis nog wel even goed uit volgende week, dan heb ik ook alle gegevens beter paraat .
Badge
heb het intussen uitgezocht:
ik heb op28-5 een internetbundel van € 1,-- geactiveerd om21.57 uur en op 29 -5 weer een internetbundel van € 1,-- geactiveerd om 22.08 uur

Van beide bundels heb ik bericht gekregen dat ze beeindigd zijn.

Op 29-5 is echter een bedrag afgeschreven van € 6,62 voor 6626 KB internet om 23.04 uur
en eveneens op 29-5 een bedrag van € 10,49 voor 10493 KB internet om 20.00 uur.

Volgens mij is er iets fout gegaan bij jullie en ben ik ruim binnen de marges gebleven

Graag zie ik daarom beide bedragen teruggestort op mijn tegoed

groet
Badge
Ik heb nov steeds geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht!!?
Ik heb nov steeds geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht!!?


Hallo Mverkuyl.

Het team van moderatoren werken berichten af van oud naar nieuw.
Elke keer dat iemand/jij een reactie plaatst wordt het bericht weer als "nieuw" gezien.

Mijn advies, w8 rustig tot een moderator reageert.

Groet,
Friesian
Badge
Oké dank je Frisian!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mverkuyl,

Dan zijn we eindelijk bij jouw topic beland. Ik had gehoopt hier sneller te zijn, maar helaas. Het was druk.

Ik ben eventjes in je gegevens gedoken en hebt uitgevonden waar het mis is gegaan.
Je hebt op 28 mei om 21.57 een dagbundel internet besteld. Je bent gaan internetten en op 29 mei om 11.23 was je dagbundel op en heb je €0,10 per 100 kB betaald.
Dit heb je die avond om 20.00 uur nog een keer gedaan met ruim 10 MB. Daarna, om 22.08 heb je weer een dagbundel internet besteld maar heb je niet meer geïnternet.

Eigenlijk is het niet helemaal de bedoeling, maar omdat je nu een bundel hebt gekocht die je niet hebt gebruikt zal ik het internetverbruik binnen je tweede dagbundel verrekenen. Dan heb je een gelukje dus :o


Scotsman en Friesian; dank jullie voor je ondersteuning!
Badge
dank je Emst voor de uitleg en de couilance! Ik had geen idee dat ik bij mijn eerste bundel al zoveel had gebruikt en moet dat dus beter in de gaten houden. Zal voortaan een begrenser downloaden waarbij ik automatiesch bericht ontvang. Welke raad je aan? Ik had mijn 2e bundel niet gebruikt omdat ik
zo geschrokken was dat mijn tegoed verdwenen was en dat is nu dus mijn geluk!

groet,
Marianne
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Mverkuyl,

Fijn dat je tevreden bent met de uitleg en coulance van Ernst :)

Wij horen veel goede verhalen over de datamonitor 3G Watchdog. Misschien is dit ook een goede voor jou? Als je op Mijn Simyo of de Simyo App kijkt kun je precies zien hoeveel MB's je nog over hebt.

Mocht je nog vragen hebben of meer info willen dan helpen we je graag verder op het forum! 🙂

Reageer