.

Beantwoord

Ineens enorm negatief saldo

  • 27 February 2013
  • 5 reacties
  • 680 Bekeken

Hallo,

Gisteren had ik nog €5,50 beltegoed en heb ik een dagbundel voor internet geactiveerd.
Nu kreeg ik een mail dat mijn beltegoed onder de 2 euro is gekomen en kijk ik op de site, 
heb ik gewoon een enorm negatief saldo van ruim €27 euro.

Gisteren stond er dat het verbruik was bijgewerkt tot 25 febr, en sinds de 25e vanaf 12:36u heb ik 8 smsjes verstuurd.
Mijn mobiele data staat altijd uit behalve als ik een dagbundel heb aangezien ik thuis en bij vrienden WIFI verbinding heb.

Wat is hier de oorzaak van?

MVG
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 14:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Heb je soms een android of nokia toestel, en de dagbundel aangezet via 3G netwerk?  Dan is het misschien hetzelfde probleem als ik laatst had, zie hier:
https://forum.simyo.nl/internet-62/technische-vraag-over-meting-internetgebruik-9380/
Heb je soms een android of nokia toestel, en de dagbundel aangezet via 3G netwerk?  Dan is het misschien hetzelfde probleem als ik laatst had, zie hier:
https://forum.simyo.nl/internet-62/technische-vraag-over-meting-internetgebruik-9380/



Ik had mijn dagbundel op de laptop geactiveerd en pas daarna de mobiele data op mijn toestel (Samsung Galaxy Mini) aangezet.
Normaal gesproken heb ik de mobiele data altijd uitstaan behalve als ik een dagbundel heb geactiveerd.

Er is bij mij "gewoon" ruim 33 euro "verdwenen"
Badge +6
Hallo,

Gisteren had ik nog €5,50 beltegoed en heb ik een dagbundel voor internet geactiveerd.
Nu kreeg ik een mail dat mijn beltegoed onder de 2 euro is gekomen en kijk ik op de site, 
heb ik gewoon een enorm negatief saldo van ruim €27 euro.

Gisteren stond er dat het verbruik was bijgewerkt tot 25 febr, en sinds de 25e vanaf 12:36u heb ik 8 smsjes verstuurd.
Mijn mobiele data staat altijd uit behalve als ik een dagbundel heb aangezien ik thuis en bij vrienden WIFI verbinding heb.

Wat is hier de oorzaak van?

MVG


Hoi Defa80,

Een dag bundel is voor 24 uur en je hebt dan 20MB om te gebruiken. Ik zie dat er verbruik heeft plaatsgevonden op 25 en 26 februari.
Wanneer het WIFI signaal te zwak wordt en je toestel kan schakelen naar het mobiele netwerk dan zal je toestel dit doen. Wanneer de dagbundel is verlopen raad ik je aan de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uit te zetten via je persoonlijke pagina. Op deze manier verkom je dat toestel verbinding kan maken met het internet wanneer je geen bundel hebt.
Badge +1
ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem.,..moet een fout zijn bij simyo wany heb anders nooit problemen!
Badge +8
ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem.,..moet een fout zijn bij simyo wany heb anders nooit problemen!

Hoi mosher,

Ik heb je reactie ook in twee andere topics gevonden. Ik beantwoord je vraag hier voor je.
Kun je in het vervolg je reactie op 1 plaats houden? Dan kunnen we je sneller beantwoorden, en blijft het forum overzichtelijk. 🙂

Groetjes, Charlene

Reageer