Skip to main content

.

Ik heb in mijn Simyo al geruime tijd de internetoptie uitgeschakeld. Dus niet op de telefoon maar in mijn Simyo acount. Toch is er volgens Simyo data verbruikt. Hoe kan dat?

Hi @Nablinski,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je internetverbruik hebt terwijl je deze optie uitgeschakeld hebt in Mijn Simyo!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er hier iets mis gaat. De optie is destijds te snel aan en weer uitgezet waardoor hij vastliep in ons systeem. Ik heb een reset uitgevoerd zodat dit gecorrigeerd wordt. Belangrijk is nog wel dat je even je telefoon uitschakelt voor 10 minuten om de reset te voltooien.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat de onterechte kosten die je hebt gemaakt vergoed worden. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Hallo Roeqajja.

Bedankt voor de snelle reactie en de oplossing

Terug betalen is niet nodig is maar een klein bedrag.


Reageer