Skip to main content

.

Al jaren gebruik ik automatisch opwaarderen. Nu is er in een keer 60 euro opgewaardeerd ipv 20 euro. Hoe kan dit? Graag corrigeren.
Heb vandaag ook mail gekregen dat mijn internetbundel is afgelopen? Wat wordt hiermee precies bedoeld en hoe jan dit?
Hoi Frank vraag, welkom op ons forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even in het subforum Prepaid gezet.



We hebben gemerkt dat er voor sommige Prepaid klanten heel even een 'bug' heeft gespeeld begin mei. Bij die klanten blijken de automatische opties niet altijd meer goed te werken.

Dit is inmiddels opgelost, maar we hebben niet kunnen achterhalen wélke klanten er precies getroffen waren. Gelukkig zijn er weinig meldingen hiervan, maar daar heb jij niet zoveel aan natuurlijk.



Ik ga nu voor je regelen dat we €40 terugbetalen aan je. Het automatisch verlengen van je maandbundel internet zal je zelf weer even aan moeten zetten.

Mocht blijken dat je tot nu toe kosten hebt gemaakt voor internet terwijl je eigenlijk je bundel had moeten hebben, dan kun je dat hier laten weten.

Dat vergoeden we dan ook, natuurlijk.



Excuses voor het ongemak, Frank vraag. Heb ik je wel goed kunnen helpen?

Reageer