.

Beantwoord

In afwachting autorisatie

  • 6 December 2012
  • 7 reacties
  • 1331 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedendag,

Ik heb 4 december een IDEALbetaling gedaan ter opwaardering. Als ik nu op MijnSimyo bij betalingen kijk staat bij de opwaardering : in afwachting autorisatie. De betaling is niet afgeschreven. Wat gaat ier mis/wat is de oplossing?

Mvg Simon
icon

Beste antwoord door Alex 7 December 2012, 13:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Softy,

Als de betaling niet is afgeschreven, zal de betaling mislukt zijn. In ons systeem zie ik inderdaad dat de betaling niet afgerond is. Ik kan niet zien wat de reden van het niet lukken van de betaling is. Je kan het best gewoon opnieuw opwaarderen.

Groetjes,

Alex
Ik heb gekeken, wel de zzelfde status, maar de betaling is wel degelijk gelukt en afgeschreven. Ben ondertussen zo'n 20 minuten verder, maar er veranderd niets aan.
Badge +6
Hoi Jsserver,

Welkom op het forum!
Ik zie dat de opwaardering van 22-1-2013 van €15,- is toegevoegd aan je beltegoed.
Bij mij hetzelfde probleem, opgewaardeerd met 20,00 en nog steeds niet bijgeschreven. Het geld is al wel op dat moment afgeschreven. Zit nu al sinds vrijdagavond af te wachten maar nog steeds niet verranderd
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Joris3003,

Het systeem heeft je opwaardering eerder niet kunnen verwerken. Helaas is je opwaardering vertraagd verwerkt. Ik heb de financiële afdeling er naar laten kijken. Ze hebben de opwaardering nu voor je verwerkt. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Dag, Mijn betaling van zaterdag wordt nog steeds als "in afwachting" weergegeven en het is namelijk wel afgeschreven.
Badge +8
Dag, Mijn betaling van zaterdag wordt nog steeds als "in afwachting" weergegeven en het is namelijk wel afgeschreven.

Hoi Alicia,

Ik zie dat je zaterdag twee keer hebt geprobeerd op te waarderen. De betalingen zijn hier niet binnen gekomen. Mochten ze wel zijn afgeschreven, zou je dan een betaalbewijs naar ons kunnen emailen op: [email]klantenservice@simyo.nl[/email], in de vorm van een Printscreen van je internetbankieren?
Dan kan de financiële afdeling deze opwaardering alsnog handmatig voor je verwerken.

Laat je het even weten als je het mailtje hebt verstuurd?

Groetjes,

Charlene

Reageer