.

Beantwoord

Ik wil voor mijn vader een prepaid kopen en beheren. Hoe doe ik dat?

  • 5 August 2016
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Mijn vader is 84 jaar en ik wil voor hem een prepaid kopen en beheren, want hij heeft geen computer en internet. Hoe doe ik dat?
Ik heb zelf al een Simyo-prepaid. En kan ik dat via vriendendeal doen?
Ik heb voor hem een seniorenmobieltje gekocht, zonder flauwekul erop,alleen bellen. Maar wel een sos-knop.
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2016, 12:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Persoonlijk zou ik dan in gezamenlijk overleg aanraden om het op eigen naam te doen Ik vergelijk mijn vaders (83) zuinigheid en verwacht hetzelfde te kunnen doen wat betreft je vader. Ik verwacht dat jouw vader hetzelfde hanteert als die van mij....niet makkelijk doen als het moeilijk kan. (Klein grapje , je begrijpt wel wat het moet zijn. :))
Vriendendeal laat ik aan de moderator over...Misschien dat die een andere methode daarvoor weet op een of andere manier.

Groetjes aan jou en je vader

Friesian
Reputatie 7
Badge +7
Die vriendendeal is altijd mogelijk. Als je vader op eigen naam een prepaid koopt, maar ook
als je het als tweede prepaid op je eigen naam zet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dutchy,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een Prepaid voor je vader wilt nemen! Goed dat je deze vraag hier stelt 🙂 Zoals Wimj12 al zei kun je de vriendendeal absoluut toepassen. Het maakt hierbij niet uit of je de aansluiting op zijn naam of op je eigen naam zet.

Omdat je vader geen computer en internet heeft, wordt het toch wat lastig om het op zijn naam te zetten. Zo gaat het opwaarderen van beltegoed allemaal online, en is het hebben van internetbankieren vrij cruciaal hierin. Is het een idee om de aansluiting op jouw naam te zetten? Dat zou het proces wel vergemakkelijken, natuurlijk. Bovendien kun jij dan altijd een oogje in het zeil houden.

Laat je weten waar je voor kiest?

@ Friesian en Wimj12: Dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer