Skip to main content
hallo ruim 2 weken gelden heb ik mijn prepaid aangepast om vanuit Duitsland te kunnen watsappen en eventueel te internetten ik heb hiervoor 10 euro betaald , echter in Duitsland aangekomen bleek dit niet te werken , vervolgens heb ik de service van simyo gebeld en kreeg te horen dat dit inderdaad niet werkt, ze hebben mij geadviseerd om een Sim Only abonnement aan te vragen voor 1 maand, dit bleek inderdaad wel perfect te werken (dit had mijn dochter geregeld omdat ik op de vakantieplek geen internetverbinding had) inmiddels ben ik weer thuis en wil ik weer terug naar mijn oude normale prepaid ,echter ik weet niet hoe ik dit moet regelen ,wellicht kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan regelen. mvg B Smeets
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3

Even doorlezen, alles wordt daar verteld.



inmiddels ben ik weer thuis en wil ik weer terug naar mijn oude normale prepaid ,echter ik weet niet hoe ik dit moet regelen ,wellicht kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan regelen. mvg B Smeets

Hoi Bensmeets1950,



Welkom op het Forum!



Ik ben blij om te horen dat mijn collega's je hebben geholpen om over te stappen naar Sim Only. Erg fijn om te horen dat je internet daarna probleemloos werkte in het buitenland.



Ik zie dat Friesian je de nodige instructies heeft doorgestuurd om over te stappen naar Prepaid. Is het hiermee gelukt?



@ Friesian, bedankt!



Groetjes,

Asma

Reageer