Skip to main content
Hallo,



ik snap het ff niet meer.

Ik heb overstappen van Simyo Prepaid naar Mijn Simyo met 100 belminuten en 500 MB aangevraagd, Daarbij ook nummerbehoud.

Nu is dat laatste ws. door mij fout gedaan.

- Ik krijg nu een mail waarbij mijn aanvraag voor nummerbehoud door mijn vorige provider is afgekeurd.

- Ik krijg een envelop met een nieuwe simkaart die ik moet activeren

Mijn vragen:

Wat moet ik nu activeren en wat niet?

Moet ik nog een aanvraag weer anuleren?

As ik kan overstappen, kan ik dan ook tijdelijk mijn huidige nummer niet gebruiken?



Hoor graag van jullie

gr. ejg
Hoi Erik-Jan,



Goed dat je dit even checkt wat er nu precies aan de hand is.



Dat is namelijk het volgende: in plaats van het doen van een nieuwe bestelling, kan je via een veel eenvoudigere manier overstappen van een prepaid naar een Sim Only. Wanneer je namelijk inlogt op de Mijn Simyo van je prepaid kom je daar een knop tegen met 'stap over naar Sim Only', wanneer je deze knop gebruikt, wordt je prepaid binnen 48 uur omgezet naar een Sim Only op het simkaartje dat je nu al gebruikt en wordt ook het beltegoed dat je daar nog op hebt staan automatisch gecrediteerd op je factuur :)



Daarom wil ik je vragen de simkaart die je nu hebt ontvangen voor de nieuwe bestelling 'retour afzender' te sturen en daarmee deze bestelling te annuleren en in plaats daarvan gebruik te maken van de overstapknop op Mijn Simyo.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer