Skip to main content
Beste Simyo,



Wij proberen inmiddels al een week of 4 de prepaid om te zetten naar abbo. Maar wat we ook doen, we komen er niet uit, 



Probleem is volgens ons het activeren van de bankrekening.

Die hebben wij natuurlijk al jaren geleden ingevoerd en de activitatiecode is niet meer terug te halen. Echter een nieuw verzoek voor activitatiecode werkt niet.  

Inmiddels wel de abboaanvraag ingestuurd, simkaart ontvangen, maar probleem zit nu op nummerbehoud, dat wordt niet toegestaan door het niet activeren van rekening.

Kortom lopen vast in dit systeem.



Hoe krijgen we het systeem zover dat we voor eind 2013 wel een abbo hebben?
Het klinkt alsof er een oude ongebruikte activatiecode in het systeem aanwezig is die de boel tegen zit te houden. Iemand van Simyo moet die oude code weghalen dan kan je een nieuwe activatiecode aanvragen.
Hoi Annett, en welkom op het Simyo forum!



Er is, zoals Scotsman terecht aangeeft, nog een oude, ongebruikte activatiecode die de boel ophoudt. (Erg scherp, Scotsman ;))

Deze is nu verwijderd, dus probeer nu gerust via Mijn Simyo om over te stappen, en je zult zien dat het lukt.



Dan hoef je enkel maar de nieuwe simkaart retour afzender te sturen, want ik zie dat je ook op die manier hebt proberen over te stappen.
Beste Ernst,



Dank voor de info. We sturen vandaag de simkaart terug. 



Groeten



Annette
Beste Ernst,



Dank voor de info. We sturen vandaag de simkaart terug. 



Groeten



Annette




Hoi Annett,



Ok, dat noteer ik alvast. En ik zie dat er vandaag een nieuwe activatiecode verstuurd is. Dan kun je de omzetting naar sim only verder afmaken 🆒

Een nieuw abonnement, voor een nieuw jaar ;)



Groetjes,

Charlene

Reageer