Maar even een nieuw topic openen. Hoop dat ik hier duidelijkheid krijg.
Vorige maand bij jullie een sim only met prepaid afgesloten. Ik had niet goed gelezen of ik kon het zo gauw nergens terug vinden maar ik kan dus niet met een prepaid in het buitenland internetten. Dit is zeer vervelend omdat ik het ook nodig heb vanwege werk.
Ik ben dus overgestapt naar een andere provider, met nummerbehoud, dat is na de 2e x aanvragen goedgekeurd. Maar nu blijkt dat ik moet wachten tot 14 april.
Mijn vraag is waarom? Ik heb de nieuwe provider al gevraagd of dat eerder kon, maar dat kan niet omdat Simyo het niet vrijgeeft.
nu heb ik dus een probleem. Ik heb ook al niet kunnen bellen in het buitenland, dat is sinds vanmorgen opgelost, maar ik wil nu ook op mijn telefoon kunnen internetten in het buitenland.
Waarom kunnen jullie het niet vrijgeven. Ik heb meteen geld gestort op mijn kaartje, daar staat nu nog ruim 24 euro op. Ik kan daar niets meer mee, alleen bellen en sms sturen.
Beste Simyo, doe niet zo flauw, neem contact op met de provider en geef zo snel mogelijk het nummer vrij. De keuze is al gemaakt, ik heb internet nodig en ik stort er geen geld meer op.
Eerlijk is eerlijk, ik wordt hier niet bij van, en ik denk dat omdat ik niet kon bellen in het buitenland wel een compensatie regeling toegepast mag worden.
ik hoop op jullie medewerking en geef per direct mijn nummer vrij aan de nieuwe provider.
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie