.

Beantwoord

Ik wil mijn saldo overzetten op de prepaid van mijn man. Hoe werkt dat?

  • 9 October 2019
  • 2 reacties
  • 271 Bekeken

Mijn prepaid komt te vervallen nu zou ik mijn saldo over willen zetten op de prepaid van mijn man
icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 October 2019, 23:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als u uw prepaid wilt opzeggen (omdat het bijna verloopt), dan kunt u voor 5 euro uw beltegoed laten overstorten naar een andere Simyo prepaid aansluiting. Deze 5 euro wordt afgetrokken van uw overgebleven beltegoed.

Bij Simyo verloop je beltegoed echter praktisch nooit, behalve als er via uw aansluiting 6 maanden niet is gebeld naar een ander nummer, een SMS is gestuurd, ermee is geïnternet of uw beltegoed is opgewaardeerd. Met het sturen van een simpel SMSje of het doen van een belletje kunt u doorgaans uw beltegoed EN aansluiting geldig houden.

Als je je eigen prepaid aansluiting wilt behouden, dan kunt u het beste een SMSje sturen of een bellen naar bijvoorbeeld uw man voor 1 minuut.

Als je echt wil opzeggen en het resterende beltegoed wilt overmaken naar een andere aansluiting, dan zal een moderator daarvoor u morgen naar wat informatie vragen. Met die informatie kun die moderator het in gang zetten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bracon,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat @Groentjuh zegt is helemaal waar, met als enige aanvulling dat ik bereid ben om die € 5,- kwijt te schelden, dus dan hevel ik het beltegoed gratis over van aansluiting 1 naar aansluiting 2. Wil je me een privébericht sturen waarin je beide telefoonnummers vermeldt? Dan regel ik dit voor je.

Tot snel!

Groentjuh, bedankt voor je uitgebreide reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer