I.v.m. Zakelijke telefoon wil ik graag mijn simyo prepaid opzeggen.,omdat wij op dit adres 2 nummers hebben wil ik graag het saldo overzetten op het nummer dat blijft.
Opzeggen: tel. 06xxxxxxxx van Maria Simons
Het nummer dat blijft is 06xxxxxxxx van G. Tempert, daar kan het saldo naar toe.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maria Simons.
Vanwege privacyredenen, verwijder beide 06 nummers a.u.b.
Kan tot binnen een uur na plaatsen van je topic, op pc/tablet.
Een moderator zal zeer waarschijnlijk zorg dragen voor de details en zal verdere info vragen.
Ik verwacht via een PB te leveren door jou (privebericht.), maar daar vraagt men dan om....:)
Te verw88 reactie binnen een werkdag.
Groet,
Friesian
Vanwege privacyredenen, verwijder beide 06 nummers a.u.b.
Kan tot binnen een uur na plaatsen van je topic, op pc/tablet.
Een moderator zal zeer waarschijnlijk zorg dragen voor de details en zal verdere info vragen.
Ik verwacht via een PB te leveren door jou (privebericht.), maar daar vraagt men dan om....:)
Te verw88 reactie binnen een werkdag.
Groet,
Friesian
Hoi Maria Simons, welkom op het Simyo forum!
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Omdat je volgens mij Friesians tips helaas niet op tijd gelezen hebt heb ik de 06 nummers weggehaald. Als moderator kan ik jouw nummer sowieso al zien en dat van G.Tempert op jouw adres ook.
Het opzeggen van een Prepaid gaat niet, maar als je 'm langer dan een half jaar niet gebruikt komt deze vanzelf te vervallen.
Je beltegoed kan ik overzetten naar het andere nummer, maar gaat gepaard met €5 administratiekosten.
Als je even laat weten dat je daarmee akkoord gaat, zetten we het (€-5) over voor je.
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Omdat je volgens mij Friesians tips helaas niet op tijd gelezen hebt heb ik de 06 nummers weggehaald. Als moderator kan ik jouw nummer sowieso al zien en dat van G.Tempert op jouw adres ook.
Het opzeggen van een Prepaid gaat niet, maar als je 'm langer dan een half jaar niet gebruikt komt deze vanzelf te vervallen.
Je beltegoed kan ik overzetten naar het andere nummer, maar gaat gepaard met €5 administratiekosten.
Als je even laat weten dat je daarmee akkoord gaat, zetten we het (€-5) over voor je.
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Omdat je volgens mij Friesians tips helaas niet op tijd gelezen hebt heb ik de 06 nummers weggehaald. Als moderator kan ik jouw nummer sowieso al zien en dat van G.Tempert op jouw adres ook.
Het opzeggen van een Prepaid gaat niet, maar als je 'm langer dan een half jaar niet gebruikt komt deze vanzelf te vervallen.
Je beltegoed kan
ik overzetten naar het andere nummer, maar gaat gepaard met 5 administratiekosten.
Als je even laat weten dat je daarmee akkoord gaat, zetten we het (-5) over voor je.
ACCOORD.
Het saldo zie ik tzt graag tegemoet.
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Omdat je volgens mij Friesians tips helaas niet op tijd gelezen hebt heb ik de 06 nummers weggehaald. Als moderator kan ik jouw nummer sowieso al zien en dat van G.Tempert op jouw adres ook.
Het opzeggen van een Prepaid gaat niet, maar als je 'm langer dan een half jaar niet gebruikt komt deze vanzelf te vervallen.
Je beltegoed kan ik overzetten naar het andere nummer, maar gaat gepaard met 5 administratiekosten.
Als je even laat weten dat je daarmee akkoord gaat, zetten we het (-5) over voor je.
Zet je dat -5 aardappelen over Ernst?
Hoi Maria Simons,
We zorgen er meteen voor dat je beltegoed wordt overgezet naar de prepaid van G. Tempert. Laat je het me weten als hij het beltegoed heeft ontvangen 🙂?
Zet je dat -5 aardappelen over Ernst?
We zorgen er meteen voor dat je beltegoed wordt overgezet naar de prepaid van G. Tempert. Laat je het me weten als hij het beltegoed heeft ontvangen 🙂?
Bedrag is binnen, bedankt.
Hoi Maria Simons,
Goed om te horen dat het saldo is overgezet 🙂. We hopen je ooit nog eens bij Simyo te mogen verwelkomen.
Groetjes, Tiury
Goed om te horen dat het saldo is overgezet 🙂. We hopen je ooit nog eens bij Simyo te mogen verwelkomen.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.