.

Beantwoord

Ik wil graag aut. opwaarderen via bank (i.p.v. credit card)

  • 23 January 2014
  • 13 reacties
  • 1431 Bekeken

Ik heb een gevalideerde bankrekening, maar kan bij automatisch opwaarderen alleen kiezen voor credit card. Terwijl betalingen per credit card bouncen vanwege de extraonline veiligheidscode.

"Wij hebben het automatisch opwaarderen van uw Simyo beltegoed gestopt. Het was niet mogelijk om het opwaardeerbedrag van uw creditcard te innen."

Hoe stel ik automatisch opwaarderen met betaling per bank in?
icon

Beste antwoord door Ernst 24 January 2014, 12:15

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Gassel, welkom op het Simyo forum :)

Wanneer je 'Automatisch opwaarderen' in wilt stellen, krijg je normaal gesproken bij het kiezen van de betaalwijze 2 opties:
'Creditcard' en 'Eenmalige machtiging', waarbij de eenmalige machtiging voor het reguliere bankieren is.

Krijg jij die optie niet te zien?
Beste Ernst,

Nee, de optie "eenmalige machtiging" wordt niet getoond.

Groet,
Paul
Badge +6
Beste Ernst,

Nee, de optie "eenmalige machtiging" wordt niet getoond.

Groet,
Paul


Hoi Gassel,

Dat is vreemd dat jij die optie niet ziet. Ik ga er maandag gelijk achter aan waarom jij dit niet ziet.
Zodra ik meer weet laat ik dit weten.
Badge +6
Beste Ernst,

Nee, de optie "eenmalige machtiging" wordt niet getoond.

Groet,
Paul


Hoi Gassel,

Wanneer je inlogt op je persoonlijke pagina zie je dat je de mogelijkheid hebt om op te waarderen via een éénmalige machtiging.
Er stond een vinkje niet goed aan in het systeem.
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Had automatisch opwaarderen aanstaan op mijn credit card maar moet dit nu aanpassen naar een bankpas.
Stopzetten ging goed, mijn bankrekening nummer geregistreerd (ging ook goed) maar bij de poging om automatisch opwaarderen weer aan te zetten heb ik alleen de keus voor een credit card.
Graag bij mij ook het vinkje aanzetten :-)

Verder gaan wij verhuizen naar een nieuwbouw huis. Postcode is blijkbaar nog niet bekend want bij wijzigen postadres gebeurd er niets na het invoeren van postcode en huisnummer. Suggesties ?

Alvast bedankt
Leonard
Ik wil graag automatisch opwaarderen via de bank i.p.v. creditcard, want die heb ik niet.
Zou dat kunnen?

Met vriendelijke groet,

Geke.
Badge +8
Hoi geke_v,

Ja dat kan, hoor. Gewoon inschakelen op Mijn Simyo en een bankrekeningnummer activeren.
Of heb je dat al geprobeerd en gaat er iets mis? Dat hoor ik dan graag dan ga ik ermee aan de slag :)

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Leonardo,

Voor jou zal ik de IT afdeling laten kijken waarom je nu niet voor 'bank' kunt kiezen. Ik laat het je weten als ik terugkoppeling heb, hoe we het gaan oplossen.

Groetjes, Charlene
Hoi Leonardo,

Voor jou zal ik de IT afdeling laten kijken waarom je nu niet voor 'bank' kunt kiezen. Ik laat het je weten als ik terugkoppeling heb, hoe we het gaan oplossen.

Groetjes, Charlene


Hoi Charlene,

Kreeg zojuist een mailtje dat automatisch opwaarderen weer moet kunnen, direct geactiveerd en het werkt.
Dank
Leonard(o)

ps. ik kan mijn adres nog niet aanpassen maar dat is ook niet zo erg belangrijk 🙂
Hoi geke_v,

Ja dat kan, hoor. Gewoon inschakelen op Mijn Simyo en een bankrekeningnummer activeren.
Of heb je dat al geprobeerd en gaat er iets mis? Dat hoor ik dan graag dan ga ik ermee aan de slag :)

Groetjes,
Charlene


Hallo Charlene, ja dat heb ik al geprobeerd, maar dat lukt mij niet, want er staat alleen maar dat je automatisch kunt opwaarderen met een creditcard en die heb ik niet. Ik zou dat graag via de de bank willen. 

Groetjes,
Geke.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Charlene,

Kreeg zojuist een mailtje dat automatisch opwaarderen weer moet kunnen, direct geactiveerd en het werkt.
Dank
Leonard(o)

ps. ik kan mijn adres nog niet aanpassen maar dat is ook niet zo erg belangrijk :-)


Hoi Leonardo,

Bedankt dat je even laat weten dat het werkt. Ik kreeg net toevallig door dat het voor jou inderdaad was opgelost 🙂. Nu we toch bezig zijn met het beantwoorden van je vragen, wil ik ook best even kijken naar het niet kunnen aanpassen van je adres.

Zou je daarom kunnen aangeven wat je precies ervaart? Krijg je een bepaalde melding bijvoorbeeld?

Groetjes,

Alex

Hallo Charlene, ja dat heb ik al geprobeerd, maar dat lukt mij niet, want er staat alleen maar dat je automatisch kunt opwaarderen met een creditcard en die heb ik niet. Ik zou dat graag via de de bank willen.

Groetjes,
Geke.


Hoi Geke,

Wanneer heb je dit voor het laatst geprobeerd? Want ik zie dat er n.a.v. je email een aanpassing is gedaan door ons. Je zou nu een nieuw bankrekeningnummer moeten opgeven.

Kan je even laten weten of het nu nog steeds niet lukt?

Groetjes,

Alex
Hoi Leonardo,

Nu we toch bezig zijn met het beantwoorden van je vragen, wil ik ook best even kijken naar het niet kunnen aanpassen van je adres.
Zou je daarom kunnen aangeven wat je precies ervaart? Krijg je een bepaalde melding bijvoorbeeld?
Groetjes,
Alex


Hoi Alex,
Dit is wat er te zien is:
via [mijn gegevens] en [wijzig postadres]
type ik mijn postcode in
daarna huisnummer

Als het een correct adres is, wordt de straat en woonplaats automatisch gevuld en vershijnen er groene vinkjes.
Bij mijn nieuwe postcode dus niet; net of het adres niet klopt.
Gegevens worden niet ingevuld en ik kan alleen maar annuleren

Het adres klopt wel, maar het zal komen omdat het een nieuwe wijk / nieuwe postcode is.....postcode systeem updaten?

Groet
Leonard
Reputatie 5
Badge +11
Hi Leonardo,

Zou je me een privébericht kunnen sturen met je nieuwe adres? Ik pas het dan voor je aan en laat het adres gelijk toevoegen aan de database zodat je buren zich ook kunnen aanmelden bij Simyo 😉

Reageer