.

Beantwoord

Ik wil de machtiging intrekken

  • 14 April 2014
  • 1 reactie
  • 421 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Stopzetten machtiging
Op 9 april is 10,00 afgeschreven van oze rekening ondanks dat ik mijn maandbudel had beindigd begin deze maand door aut. Verlengen uit te zetten

Sinds gisteren heb ik nu een bundel van 4 euro, deze is van mijn beltegoed afgegaan.

Graag wil ik 10,00 retour op mijn rekening

Alvast hartelijk dank

Thieu
icon

Beste antwoord door Ernst 15 April 2014, 15:12

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Thieu,

In je gegevens zie ik inderdaad dat je geen 200 MB maandbundel meer hebt. Op 13 maart, begin van de middag heb je het automatisch verlengen hiervoor uitgezet. 's Avonds heb je het automatisch opwaarderen uitgezet.

Ik zie ook dat je nu een nieuwe 100 MB maandbundel internet hebt. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom dit niet van je beltegoed af zou moeten gaan? Een bundel gaat immers altijd van je beltegoed af.
De €10 waarmee op 9 april is opgewaardeerd is als beltegoed bijgeschreven en is via Mijn Simyo gedaan, niet vanuit het automatisch opwaarderen.
Dat automatisch opwaarderen heb je nu zelf weer aangezet op 14 april om 00.25 uur.

Helaas is het niet mogelijk om beltegoed terug te storten. Je hebt nu automatisch opwaarderen aangezet om bij een beltegoed van €2 op te waarderen, dus duurt het enkel iets langer voor dat nu gebeurt.

Is het zo een beetje duidelijk voor je?

Reageer