.

Beantwoord

Ik verbruik data volgens simyo. Hoe kan dat?

  • 13 April 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
'Ik krijg een melding dat mijn databundel is overschreden. Ik heb bewust al JAREN GEEN internet. Alleen thuis Wifi. Hoe kan het dat ik deze melding krijg?'.
icon

Beste antwoord door Sean 13 April 2016, 14:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gijs1962,

Wat jammer dat er internet is verbruikt vanaf jouw aansluiting, terwijl jij hier zelf geen gebruik van maakt.

De internetoptie is onbedoeld aangezet tijdens de overstap van Lowcall naar Prepaid. Hiervoor onze excuses.

Ik heb de optie meteen uitgeschakeld en het aan internet verbruikte beltegoed zal ik vergoeden.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Badge
Heb vanavond zelf met Simyo gebeld. Alles is duidelijk nu. Op mijn nr. was ook de internetbundel aangezet. Die is nu ook uitgezet. Antwoord was helder. Is door de omschakeling van Lowcall naar Simyo gebeurd vorige maand. We hadden al meer dan 12 jaar Lowcall Prepaid en dat is nu Simyo prepaid geworden. Ook heb ik begrepen dat wij als oude lowcall klanten automatisch onze 100 minuten onderling bellen blijven behouden. Goede service van Simyo. Dank daarvoor.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gijs1962,

Wat fijn dat alles duidelijk is :D

De overgang naar Prepaid heeft er inderdaad voor gezorgd dat de internetoptie aanstond. Gelukkig staat deze inmiddels weer uit.

Goed om te lezen dat je tevreden bent met de service van Simyo.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer