Skip to main content
Hallo - net een nieuw nummer gekregen maar ik krijg van alle kanten berichten van mensen in whatsapp. Het nummer is blijkbaar nog niet zo lang geblokkeerd geweest ofzo. Ik heb het nummer voor mijn dochten aangeschaft en zit niet te wachten op allemaal vreemden die haar berichten sturen. Kan ik een ander nummer krijgen?



Groet,

Robert
Hoi,



Dat is vervelend. Bel met haar Simyo aansluiting naar 1200 en regel het telefonisch. Is het vandaag nog rond. Hier kan het namelijk een dag duren eer je reactie hebt vanuit Simyo.
Thanks!
Hoi Robert,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend om te lezen dat je dochter Whatsapp berichten krijgt van onbekenden 😞. Logisch dat jullie daar niet op zitten te wachten. Voordat nummers weer worden vrijgegeven, gaat hier enige tijd overeen. In jullie geval is dit te snel gebeurd. Onze excuses voor het ongemak.



Ik heb een nieuw telefoonnummer aan de simkaart gekoppeld. Het nieuwe nummer heb ik naar je gemaild en kan meteen gebruikt worden.



Wil je nog even laten weten of je de mail hebt ontvangen?



Groetjes,

Angelica



@Raytje, bedankt voor je antwoord. Via het forum hebben we gelukkig ook de oplossing kunnen bieden.

Reageer