Skip to main content
Hallo,



Ik waardeer altijd eenmalig op m.b.v. internet explorer (met de andere browsers wordt de site van mijn bank altijd geblokkeerd). Maar dit keer kwam ik ineens terecht op een site van buckaroo. Ik heb het wel 10 keer opnieuw geprobeerd, maar elke keer kreeg ik dezelfde site. Hoe moet ik nu opwaarderen?



Groetjes,

Kahren zonder beltegoed
Hoi Kahren, welkom op het Simyo forum!



Ik weet niet waarom je nu ineens helemaal op de site van Buckaroo terecht komt en voorheen niet, maar het klopt wel dat je die naam tegenkomt. Stichting Derdengelden Buckaroo is namelijk onze betalingsverwerker.



Maar ook niet onbelangrijk: krijg je geen iDeal pop-up in beeld? Ik zie namelijk wel een héle rits aan niet afgemaakte betalingen.
Hoi Ernst,



Die onafgemaakte betalingen zag ik ook staan. Ik zie die ideal pop-up niet als ik internet explorer gebruik maar wel als ik google chrome gebruik (daarom kan ik ook niet opwaarderen via google chrome denk ik). Is er ook een andere manier om op te waarderen?



Groeten,

Kahren



Hoi Kahren, welkom op het Simyo forum!



Ik weet niet waarom je nu ineens helemaal op de site van Buckaroo terecht komt en voorheen niet, maar het klopt wel dat je die naam tegenkomt. Stichting Derdengelden Buckaroo is namelijk onze betalingsverwerker.



Maar ook niet onbelangrijk: krijg je geen iDeal pop-up in beeld? Ik zie namelijk wel een héle rits aan niet afgemaakte betalingen.


Hoi Kahren,



Ik zie dat na een reeks nieuwe pogingen het gisteravond uiteindelijk is gelukt om op te waarderen! :)



Nu ben ik erg benieuwd wat uiteindelijk de oplossing was, zou je die met ons willen delen? 🙂
Hoi Kim,



Ik heb google chrome geopend en het daar nog eens geprobeerd. Toen kreeg ik weer de zin "Deze site is geblokkeerd voor het onveilig uitvoeren van een plugin. Hierdoor wordt de pagina mogelijk niet juist weergegeven." Die had ik gekopieerd in google 😛 Vanui hier heb een oplossing gevonden op de site:  

https://www.abnamro.nl/nl/prive/slimbankieren/edentifier2/introductie.html 

Je moet de software die hier gegeven staat installeren (je hebt geen edentifier kabeltje nodig) en dan kan je gewoon via google chrome opwaarderen. Heb dus helaas geen oplossing gevonden voor internet explorer... :(



Groetjes!



Hoi Kahren,



Ik zie dat na een reeks nieuwe pogingen het gisteravond uiteindelijk is gelukt om op te waarderen! :)



Nu ben ik erg benieuwd wat uiteindelijk de oplossing was, zou je die met ons willen delen? :)


Hoi Kahren,



Wow! Goed dat je zelf nog even aan de slag bent gegaan. En bedankt dat je de oplossing hier op het forum deelt. Zo hebben andere bezoekers er ook wat aan 🙂. Hopelijk komt er ook een oplossing voor Internet Explorer.



Mocht je er uit komen, wil je dan laten weten wat de oplossing was?



Groetjes,



Alex

Reageer