Skip to main content
antwoord

Ik kan niet bellen wegens administratieve redenen, wat is er aan de hand?

  • May 21, 2023
  • 9 reacties
  • 278 Bekeken

Als ik probeer te bellen krijg ik “u aansluiting is vanwege administratieve redenen afgesloten” hoe kan dit? En kan dit verholpen worden?

 

~ Admin: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Doggo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bellen niet lukt vanwege administratieve redenen!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geen beltegoed meer hebt. Hierdoor wordt je simkaart uitgaand geblokkeerd zodat je beltegoed niet in de min gaat. Je hoeft dus alleen even je beltegoed op te waarderen en je telefoon opnieuw op te starten en dan zou het bellen weer moeten lukken! Je kunt je beltegoed opwaarderen via Mijn Simyo of via onze website, je simkaart is dan binnen enkele minuten weer actief.

Bedankt voor de hulp! @Ron H en @JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

  • May 21, 2023

Hallo @Doggo heb je misschien een prepaid waar langer dan zes maanden niet mee gebeld is?

Heb je bij een mobiel abo een betalingsachtertstand?

 


  • auteur
  • Beginner
  • May 21, 2023

Hallo,

 

ik bel er weinig mee inderdaad. En heb een losse prepaid geen abbo.


  • May 21, 2023

Hallo @Doggo dan kan het zijn dat het nummer nu afgesloten is i.v.m. niet-opwaarderen, bellen of SMS’en binnen zes maanden.

Als je vanaf een andere telefoon naar dat prepaidnummer belet want hoor je dan (niet)?

 


  • auteur
  • Beginner
  • May 21, 2023

Gaat gewoon over als ik vanaf een ander 06 nummer bel, dus is niet helemaal afgesloten 


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • May 21, 2023

Staat er nog wel beltegoed op?


  • auteur
  • Beginner
  • May 21, 2023

Nee maar ik dacht via de WiFi te kunnen bellen of zit ik dan fout? 


  • May 21, 2023

Nee maar ik dacht via de WiFi te kunnen bellen of zit ik dan fout? 

Dan maak je een denkfout @Doggo , via wifi bellen is slechts een kwaliteitsondersteuning bij minder bereik van het mobiele netwerk, maar je hebt wel belminuten nodig.

 

 


  • auteur
  • Beginner
  • May 21, 2023

Oke dan is dat de reden van de “administratieve afsluiting” is dat ook logisch 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • May 22, 2023

Hoi @Doggo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bellen niet lukt vanwege administratieve redenen!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geen beltegoed meer hebt. Hierdoor wordt je simkaart uitgaand geblokkeerd zodat je beltegoed niet in de min gaat. Je hoeft dus alleen even je beltegoed op te waarderen en je telefoon opnieuw op te starten en dan zou het bellen weer moeten lukken! Je kunt je beltegoed opwaarderen via Mijn Simyo of via onze website, je simkaart is dan binnen enkele minuten weer actief.

Bedankt voor de hulp! @Ron H en @JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja