Ik kan mijn verbruik niet zien (prepaid) en dus ook niet opwaarderen...
Wat moet ik nu doen?!?!
Ik kreeg wel een sms dat mijn beltegoed onder de €2,= was.
Hoe kan dit zo sneeeeeellll mogelijk opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jacq,
Heb je problemen met inloggen of kun je je tegoed niet zien op het tabblad overzicht? Als je problemen hebt met inloggen ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je probeert in te loggen.
Groetjes,
Heb je problemen met inloggen of kun je je tegoed niet zien op het tabblad overzicht? Als je problemen hebt met inloggen ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je probeert in te loggen.
Groetjes,
Hoi Alex,
Ik kan wel inloggen, maar krijg dan bij het scherm "verbruik" niets te zien.
Er staat met kleine letters dat dit zichtbaar wordt als ik beltegoed verbruikt heb. Helaas is nu alles op, maar ik kan dus ook niet opwaarderen omdat ik daar nergens op kan klikken.
Het lijkt erop dat Simyo na mijn abonnement mijn inlogpagina nog niet heeft aangepas naar prepaid...
Hart.groet,
Jacqueline
Ik kan wel inloggen, maar krijg dan bij het scherm "verbruik" niets te zien.
Er staat met kleine letters dat dit zichtbaar wordt als ik beltegoed verbruikt heb. Helaas is nu alles op, maar ik kan dus ook niet opwaarderen omdat ik daar nergens op kan klikken.
Het lijkt erop dat Simyo na mijn abonnement mijn inlogpagina nog niet heeft aangepas naar prepaid...
Hart.groet,
Jacqueline
Hoi Jacq,
De technische dienst heeft het e.e.a. aangepast. Als het goed is zou je nu moeten kunnen inloggen op je persoonlijke Simyo prepaid pagina. Kan je controleren of dit inderdaad lukt?
Groetjes,
Alex
De technische dienst heeft het e.e.a. aangepast. Als het goed is zou je nu moeten kunnen inloggen op je persoonlijke Simyo prepaid pagina. Kan je controleren of dit inderdaad lukt?
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
Ik zie dat er aanpassingen zijn.
Er is alleen sprake van een miscommunicatie denk ik.
Ik heb een abonnement gehad en die heb ik opgezegd, juli was mijn laatste maand.
Nu ben ik over op prepaid. Mijn btg is blijkbaar op want ik kan niet smsen.
op mijn persoonlijke pagina zie ik staan dat ik een abonnement heb, nog 60 belminuten en 1000 smsjes.
Toch kan ik niet smsen?!
Groet.
Jacqueline
Ik zie dat er aanpassingen zijn.
Er is alleen sprake van een miscommunicatie denk ik.
Ik heb een abonnement gehad en die heb ik opgezegd, juli was mijn laatste maand.
Nu ben ik over op prepaid. Mijn btg is blijkbaar op want ik kan niet smsen.
op mijn persoonlijke pagina zie ik staan dat ik een abonnement heb, nog 60 belminuten en 1000 smsjes.
Toch kan ik niet smsen?!
Groet.
Jacqueline
Ik heb hetzelfde probleem als Jacqueline, dus vandaar even in dit onderwerp een reactie plaatsen.
Sinds juli mijn abonnement opgezegd en nu prepaid, zelfde nummer behouden.
Ik kan wel inloggen bij 'abonnement' waar staat dat ik mijn abo heb opgezegd, dus dat klopt.
Maar inloggen bij prepaid lukt niet, althans niet met mijn behouden tel. nr en oude wachtwoord.
Ik kan dus ook niet zien hoeveel beltegoed ik nog heb, is nogal vervelend.
Groeten, Ingrid
Sinds juli mijn abonnement opgezegd en nu prepaid, zelfde nummer behouden.
Ik kan wel inloggen bij 'abonnement' waar staat dat ik mijn abo heb opgezegd, dus dat klopt.
Maar inloggen bij prepaid lukt niet, althans niet met mijn behouden tel. nr en oude wachtwoord.
Ik kan dus ook niet zien hoeveel beltegoed ik nog heb, is nogal vervelend.
Groeten, Ingrid
Ik zie dat er aanpassingen zijn.
Er is alleen sprake van een miscommunicatie denk ik.
Ik heb een abonnement gehad en die heb ik opgezegd, juli was mijn laatste maand.
Nu ben ik over op prepaid. Mijn btg is blijkbaar op want ik kan niet smsen.
op mijn persoonlijke pagina zie ik staan dat ik een abonnement heb, nog 60 belminuten en 1000 smsjes.
Toch kan ik niet smsen?!
Groet.
Jacqueline
Sinds juli mijn abonnement opgezegd en nu prepaid, zelfde nummer behouden.
Ik kan wel inloggen bij 'abonnement' waar staat dat ik mijn abo heb opgezegd, dus dat klopt.
Maar inloggen bij prepaid lukt niet, althans niet met mijn behouden tel. nr en oude wachtwoord.
Ik kan dus ook niet zien hoeveel beltegoed ik nog heb, is nogal vervelend.
Groeten, Ingrid
Hoi Jacq en IngridW,
Ik heb jullie nummers doorgestuurd naar de technische dienst. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.