Skip to main content
Ik wil een bundel van 250 Mb kopen maar krijg deze melding de andere doen het wel? Kan iemand dit voor mij instellen.

Ik zag dat er meer mensen met dit probleem zijn. Lijkt wel op een truc om mensen over hun beltegoed te laten gaan.
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservicce. Er is kennelijk een storing (waar men hard aan zou werken) waarbij de automatische verlengingen niet gedaan zijn. Echter de handmatige doen het ook niet.  Er is tegen mij niet gezegd dat de lagere bundels het wel doen. De dame van de klantenservice gaf bij mij aan dat we gewoon konden intenetten (dus van je beltegoed) en dat je dan het later terug zou krijgen. Ik heb besloten om dat niet te doen en maar te hopen dat het snel opgelost is.  Dan maar tijdelijk alleen wifi
Hoi Philas,



Welkom op het forum 🙂!



Het klopt inderdaad wat Moos68-2 zegt. Er is inderdaad sprake van een storing geweest bij het verlengen van de prepaid internetbundels 😞. Dit is absoluut geen truc geweest. Dit kost de klant en Simyo heel veel tijd. Sterker nog, mocht je verbruik hebben gehad n.a.v de storing vergoeden wij deze kosten natuurlijk voor je. Bij jou is dit gelukkig niet het geval geweest 🙂



De storing is gisteravond opgelost en het is nu weer mogelijk om een bundel aan te schaffen en gelijk automatisch verlengen weer aan te zetten. Ik zie dat het bij Moos68-2 ondertussen is gelukt :D



Laat je even weten of het bij jou nu ook lukt de internet bundel opnieuw aan te zetten?
De storing is gisteravond opgelost en het is nu weer mogelijk om een bundel aan te schaffen en gelijk automatisch verlengen weer aan te zetten. Ik zie dat het bij Moos68-2 ondertussen is gelukt :D





[/quote]



Haha, dat heb je goed gezien, het is inderdaad gelukt.  ;)
Hoi Moos68-2,



Nou, fijn! Lekker internetten dan :)

En nog bedankt voor het informeren van Philas, hè. Dat stellen we heel erg op prijs.



Groetjes,

Charlene
Ik heb nu het zelfde probleem. Ik zet internet aan via de mijsimyo. Wil naar de internet bundels en krijg een internal server error. Doe ik iets fout? En als ik nu ga internetten (ook onbewust) dan betaal ik de hoofdprijs. Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een bundel van 250MB
Hallo, ik zou ook graag de 250MB-bundel willen activeren, maar krijg de melding "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is." waardoor ik deze niet kan activeren. Wat is hier nu eigenlijk aan de hand?

Mvg
Hi Tropicaldi, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat het je inmiddels een 250 MB bundel hebt geactiveerd :)

Kun je me vertellen hoe het je gelukt is?





Pelican,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Daar heb ik er op gereageerd.

Reageer