Skip to main content
Hallo, ik heb nu net mijn geld weer opgewaardeerd en nu wilde ik eigenlijk op mijn 4G en dat dat dan van mijn beltegoed af zou gaan maar nu lukt dit dus niet, want ik kan hem wel aanzetten, maar dan zegt die dat ik contact moet opnemen met KPN dus denk ik zelf dat er iets niet goed staat? Wat kan ik hier tegen doen waardoor ik toch 4G of 3G aan kan zetten waardoor het geld van mijn beltegoed afgaat?



Mvg
4G en prepaid kan niet. Waar lees of zie jij dat je het aan kan zetten?
Dat kan je bij iphone wel aanzetten
Ja maar volgens mij gaat het er nog steeds om wat je provider aanbied en niet de optie op je telefoon. 😉
Maar het zou wel voor 5 euro kunnen dus dat zou toch ook moeten lukken?
Nogmaals.



Bij een prepaid aansluiting is het niet mogelijk om 4G te activeren.



Voorheen was het voor klanten met een sim only abonnement inderdaad 5 euro maar dat is afgeschaft sinds enkele weken.



Wil je 4G dan zul je moeten overstappen naar een sim only abonnement. Op je MijnSimyo only is daar een button voor.



Als je er interesse naar hebt gekregen kun je op deze pagina daar alles over lezen.
Hoi melissajoosten,



Welkom op het Forum!



Ik snap heel goed dat er verwarring is ontstaan over het activeren van 4G!



Ray heeft je hier heel goed bij geholpen zie ik. Het klopt wat hij zegt! De 4G instelling op je telefoon staat los van het activeren van 4G op ons netwerk. Helaas bieden wij 4G niet aan voor onze Prepaid klanten. Als je 4G graag (kosteloos) zou willen gebruiken, dan kun je hiervoor overstappen naar Sim Only. Klik hier voor meer informatie.



Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?



@ Ray, bedankt voor het meedenken! :D



Groetjes,

Asma

Reageer