Skip to main content
Ik heb een prepaid voor alleen bellen, dus geen mobiel internet. Toen ik laatst mijn simkaart van een simpele oude telefoon in een iphone had gedaan, kreeg ik een sms van simyo dat ik extra kosten zou moeten betalen. Op de iphone is de instelling voor mobiele data uitgezet... Wie weet raad?
Hoi cvlielander,



Welkom op 't Simyo Forum!



Oei! Wat vervelend dat er verwarring bestaat over het internetgebruik. Ik heb hier dus meteen naar gekeken voor je.



Ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt zonder internetbundel, maar dat de optie om te kunnen internetten vanuit Mijn Simyo wel aanstaat. Kan het zijn dat de instelling op de iPhone voor het gebruiken van internet niet meteen uitstond, maar dat je die zelf uit hebt gedaan? Er namelijk 0,01 MB geregistreerd aan verbruik. Dat is helemaal niets en kost ook niets, maar er is dus wel even verbinding geweest.



Wil je dit sowieso niet? Dan raad ik je aan om de internetoptie via Mijn Simyo uit te schakelen. Dit kun je doen via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen > Internet op je mobiel in Nederland (uit).



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Ilias

Reageer