hoi wil nieuw simkaart bestellen maar mijn tegoed zit onder 5,- nieuw tegoed bijgestort maar tegoed bedrag veranderd niet...
wanneer wel/ kan ik verder gaan met de bestelling
gr ron
Bladzijde 1 / 1
hoi net wederom gekeken en mijn tegoed is inmiddels opgewaardeerd, dus sim bestelling is geplaatst 🙂
Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen!
Het kan inderdaad even duren voordat het tegoed update.
Groet Paul.
Het kan inderdaad even duren voordat het tegoed update.
Groet Paul.
Hoi Rodirida,
Welkom op het Forum! :D
Wat fijn dat het is opgelost! Wat PaulH zegt klopt, bedankt hiervoor! Het duurt inderdaad soms een paar minuutjes duurt voordat je beltegoed is bijgewerkt. Het beste wat je kunt doen is je Mijn Simyo pagina verversen na opwaardering.
Ik zie trouwens dat je een nieuwe simkaart hebt besteld. Hij is inmiddels ook verstuurd. Als je 'm hebt ontvangen, volg dan de meegestuurde instructies om je simkaart te activeren. Mocht je extra hulp willen hebben, dan kun je mij dit gerust laten weten!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum! :D
Wat fijn dat het is opgelost! Wat PaulH zegt klopt, bedankt hiervoor! Het duurt inderdaad soms een paar minuutjes duurt voordat je beltegoed is bijgewerkt. Het beste wat je kunt doen is je Mijn Simyo pagina verversen na opwaardering.
Ik zie trouwens dat je een nieuwe simkaart hebt besteld. Hij is inmiddels ook verstuurd. Als je 'm hebt ontvangen, volg dan de meegestuurde instructies om je simkaart te activeren. Mocht je extra hulp willen hebben, dan kun je mij dit gerust laten weten!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.