Skip to main content
ik heb wel beltegoed maar mijn nummer lijkt bevroren..Hoe kan ik een en ander weer activeren?
Hoi sgolf,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is niet handig! Het is de bedoeling dat je gewoon gebruik kunt maken van jouw simkaart!



Ik zie dat je contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Hier is jou aangeraden om jouw simkaart in een andere telefoon te testen. Toen je dit deed, heb je weer gebruik kunnen maken van jouw simkaart. Dit geeft dus aan dat het probleem in jouw telefoon ligt helaas. Heb je jouw telefoon al eens opnieuw opgestart? Dit wil ik deze gevallen vaak helpen. Houd je ons even op de hoogte?



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Zou houden we overzicht op het forum :)



Groetjes,

Angela
Dank voor dit antwoord. Als ik niet gebeld had was ik er nu nog steeds niet uitgekomen.Oorzaak was nog gekker..Ik had de verkeerde Simyokaart aangezien voor de kaart van dit nummer.... DIe vertraging met antwoorden op het forum is wel lastig als je snel iets wilt oplossen overigens.

Dank en goede groet,



Sgolf
Hallo Sgolf,



Fijn dat het is opgelost.



In wezen is een forum een soort van community, een plek waar geïnteresseerden, fanaten en verder iedereen die iets wil vragen of wil vertellen terecht kan. Op dit forum waren ook enkele Simyo moderators rond. Dit is een extra stukje service.



Wil je direct contact met Simyo dan zijn er meerdere mogelijkheden, de ene sneller als de andere (https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.266463310.1365658801.1433326305). Maar dat had je inmiddels al ondervonden.. 😃
Hoi sgolf,



Erg fijn dat het probleem is opgelost 🙂 Dankjewel voor je terugkoppeling. Op het forum streven we er naar om je vraag binnen een werkdag te beantwoorden. Als je graag sneller een reactie wilt, kun je ook met ons contact opnemen via Twitter. Een andere mogelijk die je hebt ondervonden is bellen 🙂 Ondertussen kunnen ook andere forumgebruikers helpen, zoals RicoK al zegt :)



Hopelijk tot ziens op het forum.



@RicoK, dankjewel voor je reactie 🙂

Reageer