.

Beantwoord

Ik heb een schuld bij Simyo

  • 9 April 2014
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Badge
Hallo Mensen!

Ik sta nu bij Simyo 6 euro in de schulden. :(
Kan dit oplopen als ik dit een tijdje niet terug betaal, maar later doe?
Reageer zsm.
icon

Beste antwoord door Ernst 10 April 2014, 15:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi jurjenverbruggen, welkom op het Simyo forum :)

Je hebt inderdaad even €6 'in de schuld' gestaan bij Simyo. Op een bepaald moment zelfs bijna €36 :(
Nu zie ik dat dit komt doordat je ineens meer internet bent gaan gebruiken dan voorheen. En omdat wij onze gegevens vertraagd binnenkrijgen, kon jij onder €0 komen met je beltegoed.
Omdat ik ook wel snap dat je dit niet bewust doet en hier misschien ook echt niet op zit te wachten, heb ik je beltegoed nu eenmalig weer op €0 gezet. Wanneer je opwaardeert kun je dus gewoon weer bellen :D

Wél raad ik je aan om de optie 'internet op je mobiel' uit te zetten op Mijn Simyo en enkel via WiFI te internetten. €0,10 per 100KB is niet de goedkoopste manier om te internetten namelijk. Je kunt natuurlijk óók een prepaid internetbundel bestellen ;)

Laat je nog even weten of ik je zo goed geholpen heb?
Badge
Heel erg bedankt! 🙂 Ik ga nu ook direct internet uitzetten, want anders gebeurt het later misschien nog een keer.
Reputatie 2
Badge +6
Heel erg bedankt! 🙂 Ik ga nu ook direct internet uitzetten, want anders gebeurt het later misschien nog een keer.

Hoi jurjenverbruggen,

Namens Ernst zeg ik, graag gedaan 🙂 Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel' hebt uitgezet, top! Als je nu op Mijn Simyo opwaardeert, kun je weer bellen 🙂

Reageer