Skip to main content
Ik heb de prepaid SIM ontvangen, deze kan ik gaan gebruiken door de pincode in te vullen die ik per email zou hebben ontvangen.

Ik heb echter geen mail ontvangen met een pincode, alleen een bevestigingsmail van mijn bestelling.

De pincode zou ook te vinden zijn onder Mijn Gegevens in MijnSimyo, maar daar staat ook niets.



Wat nu?
Ik heb de prepaid SIM ontvangen, deze kan ik gaan gebruiken door de pincode in te vullen die ik per email zou hebben ontvangen.

Ik heb echter geen mail ontvangen met een pincode, alleen een bevestigingsmail van mijn bestelling.

De pincode zou ook te vinden zijn onder Mijn Gegevens in MijnSimyo, maar daar staat ook niets.



Wat nu?


Toevallig (of juist niet), bij mij precies het zelfde. Ik had de sim al enthousiast in de telefoon gedaan.

Maar de beloofde email met pincode die ik gisteren had moeten ontvangen bleek vervolgens nog niet aangekomen.

In de brief bij de sim staat dat ik ook bij Mijn simyo de pincode kan vinden onder 'mijn gegevens'. 

Helaas, zowel de puk als de pincode op die pagina zijn LEEG. En de helpdesk is op weekend verlof.
Ik heb precies hetzelf probleem.
Hier hetzelfde. In de mail van eergisteren staat dat de pincode binnen 2 dagen gemaild wordt. Vooralsnog niet, dus.
Hier nog een teleurgestelde klant, wel de simkaart maar geen pincode. Ben bij Simyo gekomen door andere teleurstellende helpdesks, hoop niet dat dit ook de verkeerde kant opgaat. Misschien maar wachten tot maandag.
Ik heb zojuist mijn codes alsnog ontvangen! Ik hoop dat dat ook voor de anderen geldt 🙂
Klopt, heb hem ook net binnen. :D
Hoi allemaal,



Welkom op het Simyo forum :)



Afgelopen vrijdag 22-08-2014 waren een aantal simkaarten niet correct geactiveerd in ons systeem. De technische afdeling heeft afgelopen zaterdag alsnog de simkaarten 'ingelezen'. Hierdoor hebben een aantal Prepaid klanten per e-mail de pin- en pukcode met een vertraging ontvangen.



Wij bieden onze excuses aan voor het ondervonden ongemak.



@Marcel010 en graat; fijn om te horen dat jullie alsnog de pin- en pukcode hebben ontvangen 🙂 We zien jullie graag terug op het forum.



Hebben de anderen inmiddels ook de pin- en pukcode ontvangen? 🙂

Reageer