.

Beantwoord

Ik heb een incasso geweigerd, wat nu?

  • 17 April 2014
  • 2 reacties
  • 1246 Bekeken

Ik heb bij ING een incasso geweigerd van U. Het was via Bukcaroo en ik heb op de omschrijving gekliklikt en nergens kwam de naam Symio voor daarom kon ik niet zien waar mijn geld heen ging. Heb een mail naar Buckaroo gestuurd om uitleg, ze hebben me toen terug geschreven dat het Simyo was. Maar ondertussen is mijn incasso nog geblokkeerd hoe kan ik alsnog betalen?
Jullie zouden er goed aan doen omdeze omschrijving aan te passen,want er zullen meer mensen zijn die een onverwachte incasso die ze niet kennen, zonder omschrijving Simyo, zullen gaan weigeren.
met vr. gr. H.v.Oijen
icon

Beste antwoord door Ernst 18 April 2014, 12:46

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb bij ING een incasso geweigerd van U. Het was via Bukcaroo en ik heb op de omschrijving gekliklikt en nergens kwam de naam Symio voor daarom kon ik niet zien waar mijn geld heen ging. Heb een mail naar Buckaroo gestuurd om uitleg, ze hebben me toen terug geschreven dat het Simyo was. Maar ondertussen is mijn incasso nog geblokkeerd hoe kan ik alsnog betalen?
Jullie zouden er goed aan doen omdeze omschrijving aan te passen,want er zullen meer mensen zijn die een onverwachte incasso die ze niet kennen, zonder omschrijving Simyo, zullen gaan weigeren.
met vr. gr. H.v.Oijen


Als het goed is krijg je binnenkort een email toe gestuurd met een Ideal betaal link erin. Hier mee kun je alsnog betalen. Maar waarschijnlijk zul je nu handmatig moeten blijven betalen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi bertmiek1, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :o

In je gegevens zie ik dat je gebruik maakt van een prepaid aansluiting. Als je dan een afschrijving van automatisch opwaarderen storneert dan is die optie direct geblokkeerd.
Ik snap dat je dit niet expres hebt gedaan, en ik ga er vanuit dat je dit niet aan de lopende band gaat doen (;)), dus ik heb onze financiële afdeling gevraagd deze optie voor jou weer mogelijk te maken.
Je zult wél zelf 'automatisch opwaarderen' weer even aan moeten zetten.


@Zilverlicht; jij ook welkom op het forum! Leuk om te zien dat je meteen anderen probeert te helpen 😃

Reageer