Skip to main content
Beste Simyo, ik heb de prepaidkaart gekregen die we voor onze dochter hebben besteld maar geen email met pincode om te activeren. Wat nu?
De email kan ook in de spambox terecht zijn gekomen.
Hoi Stefan1975,



Welkom op het Simyo Forum.



De e-mail met daarin de pin- en PUK-code heb je natuurlijk zo snel mogelijk nodig. Wat lastig dat je deze nog niet hebt gevonden.



Zoals Raytje aangeeft, wil deze mail nog wel eens in de map 'ongewenste e-mail' of 'spam' terecht komt. In het systeem zie ik dat we de mail verzonden hebben op 15 oktober om 17:17 uur. Heb je al eens gekeken naar de andere mappen in jouw inbox?



Je kunt zowel de pin- als PUK-code ook terugvinden via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Laat je weten of je het gevonden hebt?



@Raytje, bedankt voor je aanvulling :)



Groetjes,

Angela
Ik ga nogmaals zoeken..
Helaas, niets gevonden. Het betreft een extra kaart voor onze dochter, is het mogelijk om nogmaals de mail te versturen?
Hoi Stefan1975,



Helaas mogen wij geen pin en pukcode e-mails versturen of via andere kanalen doorgeven. Als je de e-mail niet hebt gevonden, dan kon je zoals Angela hierboven aangeeft de pin en pukcode vinden op Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen - Simkaart. Gaat dat wel lukken?



Groetjes, Tiury

Reageer