.

Beantwoord

Ik had negatief saldo, maar het is weer aangevuld, hoe komt dat?

  • 2 October 2014
  • 6 reacties
  • 386 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe mobiele telefoon. Gisteren een nano simkaartje aangevraagd bij jullie. En ik heb een prepaid kaartje. Ik ben helemaal niet bekend met smartphones, dus het is allemaal nog veel uitzoeken. Blijkt dat ik gister al voor 76 euro aan internet er doorheen gejaagd heb. Ik was hier helemaal niet bewust van, ik dacht dat hij verbonden was met wifi. Bleek dus niet het geval.

Nu was ik vanmorgen weer aan het kijken op mijn simyo account, en tot mijn verbazing staat  hij weer op 0,00. I.p.v. -76. Ik vroeg mij af, krijg ik nu een factuur thuis gestuurd?

Met vriendelijke groet,

Remon H.
icon

Beste antwoord door Tiury 3 October 2014, 09:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo Remon87.

Wanneer je 100% zekerheid wilt dat er geen kosten zijn voor mobiel datagebruik geef ik je het advies, om op Mijn Simyo, bij Simkaart en instellingen. 
Internet uitzetten.

De rest van de vragen laat ik over aan een moderator, dus w8 geduldig op zijn of haar antwoord........ komt goed! :)

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Remon87, welkom op het Simyo forum 🙂

Wat leuk dat je een nieuw smartphone hebt, maar helaas meteen zoveel verbruik maakt! Ik hoop dat je er niet erg van geschrokken bent.

Uit mijn gegevens blijkt dat je op 1 oktober in totaal 78 MB hebt verbruikt. Dit tegen een tarief van €1,- per MB, loopt dit heel erg snel op en kunnen we hier bij Simyo niet op tijd je verbinding verbreken. Omdat wij begrijpen dat dit niet de bedoeling is met een prepaid, hebben we je tegoed aangevuld tot €0,00. Het is niet de bedoeling dat dit vaker gebeurt, dus ik ben blij dat je de tip van Friesian in acht hebt genomen 🙂

Mocht je graag gebruik maken van internet op je mobiel, adviseer ik je over te stappen naar Sim-only of een prepaid internetbundel aan te schaffen 🙂

Heb ik je vraag zo beantwoord?
Goedemorgen,

Ik heb de tip van Frisian inderdaad in acht genomen. Voortaan even een prepaid internet bundel aanschaffen, mocht ik op internet willen. Dat gaat wel goedkomen. Zoiets gebeurt je niet snel nog een keer.

Bedankt hoor,

Groeten.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Remon87,

Dat lijkt me een fantastisch idee 🙂 We hebben in deze blog nog een aantal data bespaartips gegeven. Misschien heb je daar iets aan voor als je besluit om een bundel te nemen.

Alvast een fijn weekend!
Badge +1
Toch vreemd als ik lees dat iemand € 76 verbruikt heeft op internet,en die krijgt dat vergoed,en dat mijn vrouw een tijd terug het zelfde probleem had,maar de coulance niet verder ging dan de helft,onderscheid of niet ??
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Vutter,

Een tegemoetkoming wordt per geval apart bekeken. In het geval van je vrouw is er destijds besloten om voor 50% tegemoet te komen in de gemaakte kosten. Bij Remon87 is er besloten om 100% tegemoet te komen. Dat verschilt dus per situatie.

Reageer