.

Beantwoord

Ik denk dat de einddatum van mijn prepaid maandbundel niet klopt

  • 9 November 2013
  • 13 reacties
  • 1164 Bekeken

Badge
Ik activeer een maandbundel op 1 november. Nu zie ik net dat hij afloopt op29 nov om 23,59 uur.

Als ik goed zou tellen zou deze aflopen op 30 nov om middernacht. Waarom is dit niet zo.
Beetje vreemd toch??

gr Natalie
icon

Beste antwoord door Ernst 11 November 2013, 12:27

Bekijk originele reactie

13 reacties

Ik heb net hetzelfde ik vraag op 9 november een bundel aan en deze is geldig tot 7 december 23:59. Dat hij niet exact tot het moment van aanvraag loopt kan ik begrijpen, maar ik zou voor een maandbundel toch willen zien dat deze tot 8 december 23:59 geldig is.
Badge
Ik heb net hetzelfde ik vraag op 9 november een bundel aan en deze is geldig tot 7 december 23:59. Dat hij niet exact tot het moment van aanvraag loopt kan ik begrijpen, maar ik zou voor een maandbundel toch willen zien dat deze tot 8 december 23:59 geldig is.


Dat snap ik dus ook niet. een maand is een maand, en niet een maand min een dag zou ik denken. Mijn idee was om hem op de eerste te activeren en dan automatisch verlengen aan te zetten.
Verder geen omkijken na zou ik zeggen dan. Verder dik tevreden over Simyo. Alles werkt verder goed, maar vond dit een beetje vreemd.
Even afwachten of er iemand van Simyo reageert.

Gr Natalie
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nathalie69 en Rnieuwendijk, welkom op het Simyo forum!

In jullie geval lijkt de einddatum op Mijn Simyo niet te kloppen. Onze technische mensen zijn bezig dit te herstellen, want jullie zijn helaas niet de enigen doe dit hebben :(

Voor jullie beiden geldt dan ook: Je bundel duurt een dag langer dan aangegeven staat.

Nathalie69: Je bundel duurt tot en met de 30e, de hele dag.
Rnieuwendijk: Je bundel duurt tot en met de 8e, de hele dag.


Toch fijn dat vooral de tevredenheid heerst 😮
Badge
Hallo.

We zijn een paar dagen verder, maar de eindtijd/ datum is nog steeds een dag verkeerd. Ik ga er vanuit dat in een eerder bericht de 30e toch wel klopt. Ik zit natuurlijk niet te wachten op kosten buiten de bundel, want daar koop je geen bundel voor.

Gr Natalie
Badge +6
Hallo.

We zijn een paar dagen verder, maar de eindtijd/ datum is nog steeds een dag verkeerd. Ik ga er vanuit dat in een eerder bericht de 30e toch wel klopt. Ik zit natuurlijk niet te wachten op kosten buiten de bundel, want daar koop je geen bundel voor.

Gr Natalie


Hoi Natalie69,

Onze technische afdeling is er hard voor aan het werk dit te verhelpen, maar wanneer de juiste termijn zal worden is nog even de vraag. Maar wat Ernst aangaf daar kan je helemaal vanuit gaan: je hebt tot en met de 30e de internetbundel 🙂.

Excuus voor de verwarring die het veroorzaakt.
Badge
Hallo Kim.

Geen probleem verder. Ik begrijp dat ze er nog mee bezig zijn, en ik zal waarschijnlijk ook niet de enigste zijn met dit probleempje. Ik begrijp dat die 30e toch klopt, en heb automatisch verlengen weer aangezet.

Ik zie het wel gebeuren en ben verder dik tevreden met Simyo.

gr Natalie
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Kim.

Geen probleem verder. Ik begrijp dat ze er nog mee bezig zijn, en ik zal waarschijnlijk ook niet de enigste zijn met dit probleempje. Ik begrijp dat die 30e toch klopt, en heb automatisch verlengen weer aangezet.

Ik zie het wel gebeuren en ben verder dik tevreden met Simyo.

gr Natalie


Hi Natalie69,

Je bent inderdaad niet alleen in dezen... Blij te lezen dat je verder erg tevreden bent bij ons 🙂
We zijn nu alweer een paar weken verder. Is dit probleem inmiddels al opgelost?
Ook ik heb een niet-kloppende einddatum voor m'n maandbundel.
Badge
Nieuwe bundl klopt weer.
Datum is nu wel de 31e.

gr Natalie
Ik heb m'n bundel op 26/11 geactiveerd.
Bij m'n overzicht lees ik dat die tot 24/12 23:59 loopt.
Dat klopt, naar mijn mening, niet.
Badge
Hier op 1 dec en hij loopt netjes tot 31e 00.00 uur.

gr
Badge +8
Ik heb m'n bundel op 26/11 geactiveerd.
Bij m'n overzicht lees ik dat die tot 24/12 23:59 loopt.
Dat klopt, naar mijn mening, niet.


Hoi ck2,

Je kunt er altijd vanuit gaan dat je bundel 30 dagen loopt. Waar jij 24 ziet staan, zie ik in het systeem 25 staan. Dat dat anders wordt weergegeven is helaas nog niet opgelost. Zou je de 25ste een nieuwe bundel willen aanzetten, dan zou dat ook niet gaan, omdat je oude dan nog loopt. Ik snap dat het zeer omslachtig is, maar je mag altijd contact opnemen om de einddatum van je maandbundel te verifiëren, als je het niet vertrouwt. Hij loopt echt 30 dagen.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hier op 1 dec en hij loopt netjes tot 31e 00.00 uur.

gr


Hoi Natalie69,

Bij jou staat het dus wel goed. Dat is fijn :)

Groetjes, Charlene

Reageer